• Lavish

Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?

Nej det är inte äckligt. Men däremot finns det ganska många tragiska fall där det inte handlar om att man njuter av att ha sex med en massa olika utan att bakgrunden är dålig självkänsla och stort bekräftelsebehov. Därmed inte sagt att det gäller alla eller de flesta som knullar runt.

• Lavish

Däremot tror jag inte jag skulle vara intresserad av en kille som "knullade runt". Inte för att det är äckligt och inte för att jag skulle oroa mig för otrohet.

Utan för att jag brukar falla för den reserverade, kräsna typen med hög integritet. Den typen av människa som inte släpper andra nära inpå så lätt. Men det är klart att det är möjligt att man skulle träffa någon som jag föll för och som hade knullat runt. Det har inte hänt hittils dock.

• Lavish
    Anonym skrev 2011-01-13 13:12:23 följande:
    Jag tror och tänker att tjejen ifråga är så van att kunna tillfredsställa sin lust med olika män att steget inte blir så stort att ta. Det blir ingen stor grej för henne. Jag tror absolut att hon kan älska sin man lika mycket ändå. Han behöver väl inte få veta något. Då far han inte illa och kvinnan i sin tur är väl nöjd att hon fått lite spänning osv....
    Är du kvinna och har varit med ett tag, haft långt förhållande samt haft  m å n g a  män innan dess så kan väl du berätta hur du tänker?
    Å jag då, som verkligen inte haft speciellt många älskare men ändå förespråkar öppet förhållande och förmodligen aldrig i längden accepterat en pojkvän som krävde sexuell trohet? Vilken nitlott för dig :-P
  • Lavish
    Anonym skrev 2011-01-13 13:19:35 följande:
    Nej, om jag älskade dig så vill jag nog ha dig för mig själv. Skulle inte stå ut med att du var med andra!
    Skulle bara bli svartis och känna mig otillräcklig.
    Men det visar väl att din uppfattning är lite felaktig? Det går inte att bedömma hur troligt det är att tjejen kommer roa sig på annat håll utifrån hur många älskare hon haft tidigare? Snarare kan det väl vara så att jag inte kan tänka mig att lova något FÖR ATT jag inte knullat runt tillräckligt?
Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?