• Lindreas

Barnstol/matstol

En kompis till mig pratade om en stol från BabyBjörn som skulle vara bra. Tydligen skjuter man liksom in den där brickan så barnet inte kan resa sig, och man använder ingen sele. Dock kostade den runt tvåtusen, så det är ju lite saftigt... Annars kan jag tipsa om att skaffa en stol av trä med möjlighet att fästa en såndär barnvagnssele i, så han har sele över axlarna också.

• Lindreas
    xXMaLoXx skrev 2011-01-12 23:47:24 följande:
    Mja, 2000 känns väl lite vääääl för en matstol kanske..hehe. Men helt klart blir det att kolla runt efter nytt nu, för det är inte särskilt skoj att inte kunna vända ryggen åt för en sekund. Jag menar, skulle jag råka glömma något i ett annat rum..så får jag lov att plocka ur ungen först..sen hämta det jag skulle ha, sen i med ungen igen...gah. Skulle jag lämna honom i stolen, så står han och dansar i den när jag kommer tillbaks..haha.
    Ja, absolut... Sjuka pengar, skulle inte köpa den. Men den verkar rätt smidig. Och jag tycker inte att det borde få kallas sele, det där krafset som sitter i Antilopen...
  • Lindreas

Haha, och på mitt jobb slängde vi en hel bunt med tripp-trapp-stolar för att ingen ville ha dem, skulle tagit hand om och förvarat dem ett tag.

• Lindreas

Usch, Antilopen är inte bra att sitta längre stund i, tycker jag... Ungarna på jobbet fick blåa fötter efter ett tag, eftersom benen liksom stasades... :S

Svar på tråden Barnstol/matstol