• Daeminimon

Barnstol/matstol

Vi har en tripptrapp, och den är värd varenda öre! Se det som 2-3 stolar, den funkar ju tills de är stora! Glad

• Daeminimon
    xXMaLoXx skrev 2011-01-12 23:51:43 följande:
    Nu blir det tripptrappjakt :P
    MassiiMotoo skrev 2011-01-12 23:49:53 följande:
    Vet exakt vad du menar, rek verkligen tripp trapp Nu har vi inte skenan framför honom för han får smått panik när han känner sig för fast, och att han sitter utan den är hundra gånger bättre än antilopen, nu sitter han liksom ner ist för att huka sig i stolen som han gjorde med ikeas stol. Och han gillar att gå ner och upp själv =)
    Det blir att kika efter en sån för överkomlig penning. Sen får vi ha antilopen som dusch och gäststol, eller att ta med sig om man ska iväg någonstans...för på så vis är den ju super.
    Det där med att se det som 2-3 stolar använde jag som argument med min make... Och se där! Det funkade finfint! Skrattande
  • Daeminimon
    xXMaLoXx skrev 2011-01-15 22:14:55 följande:
    Jaa...så fick min son när han var yngre. Visserligen när han satt i hoppgunga också. Det är tydligen vanligt när de är små, när de har fötterna nedåt på det viset under en längre stund. Men det ser ju inte helt ok ut..
    OT, men TACK! Eddie hade något som såg ut som ett blåmärke under ena foten ikväll. Han hade suttit i hoppgungan ganska länge (älskar den), och sen i sin stol, plus att han dunkar fötterna i skötbordet... Han verkade inte ha ont, men PANIK!!!!

Skönt att du sa det där!

Så, back to topic! Glad
Svar på tråden Barnstol/matstol