Inlägg från: SoStylish |Visa alla inlägg
  • SoStylish

Att vara modell för en dag?

Jag har sett så många sånnadär modell-för-en-dag-foton och tycker att alla är lika oproffsiga. Dåligt ljus, fel fokus och hemskt smink. Jag kan inte rekommendera någon utan av vad jag sett hittills verkar det som om alla är lika dåliga och att det är som att slänga pengarna i sjön.

Men hoppas att någon annan här kan tipsa om någon som faktiskt är bra på riktigt!

• SoStylish

Ohhh...De allra värsta bilderna jag sett kommer från The Studio!

Och ser jag en till bild när en tjej sitter med händerna och huvudet mot ett spegelbord så spyr jag! Är du verkligen kräsen så skulle jag undvika The Studio!

• SoStylish

Jag vet inte hur Face och Make-up store är på att sminka men det kan ju vara ett alternativ isåfall?

• SoStylish

Jag har blivit sminkad på Kicks och Face. På Face tog jag bara en lätt dag-make-up så det blev inte så mycket, men det var helt okej! Till Kicks gick jag på nyår och skulle få nyårs-make. Det blev heeelt fruktansvärt. Men det beror ju helt och håller på personen som sminkar. Jag såg ut som en påskkärring och alla mina kompisar höll med också. Fick sminka om mig när jag kom hem :)

Jag skulle ändå tippa på att Make-Up Store är bäst! Dessutom har dom riktigt bra produkter!

Svar på tråden Att vara modell för en dag?