• Streetlights

Gravid med efamol?

Hejsan alla!
    Jag läste alla trådar som finns här inne om glandin 25, men jag pratade med en på hälsokostaffären och hon sa att dom har slutat tillverka det men hon rekommenderade efamol som är i princip samma sak fast ett annat märke?

Är det nån fler än jag som ska försöka (eller redan försöker) med efamol för att bli gravid? Har det lyckats för nån av er?

Vore roligt om vi kunde följas åt :)

Kram!

• Svar på tråden Gravid med efamol?
  • Streetlights

Okej, jo det är jobbigt när man inte riktigt har koll :( jag har ätit p-piller ända sen jag var 15 och minns inte hur min mens var innan dess, men med efamol och ÄL-tester har jag koll för första gången i mitt liv. Känns kanon! Jag tror absolut det kommer funka för dig med. Jag åt i ca tre veckor innan jag märkte nån skillnad :)

• mörlin

Jag har hart små stickningar i nedre delen av magen nu nett par dagar. Den kommer några gånger om dan å efter det blir jag lätt illamående några minuter sen går de över. Kan det vara äl som är på gång? Har aldrig kännt av den innan men nu händer nåt som jag verkligen inte känner igen. Har ätit efamol och bidrottninggele i typ 3 veckor tror jag så tänk om mens och äl är tydligare å mer regelbundet nu.. Skulle ju vara fantastiskt

• Streetlights

ja, men det kan det ju säkert vara det vore ju mest logiskt eftersom att du inte har känt nått alls förut, och efter efamol känner du av det.. testar du med äl-stickor eller?

• mörlin

Ja. Jag testar med äl-stickor nästan varje dag men hittills inget utslag efter senaste mens..

• 1983

Stickorna talar nog inte alltid sanning så känns det som att det skulle kunna vara äl så tycker jag att det bara är att mysa på Men man vill ju helst veta säkert...

Nu har jag inhandlat mirakelmedlet Det blev dock inte Efamol utan något som helt enkelt heter Nattljusolja. Det var billigare och innehöll samma sak förutom att det var något mindre dos av syrorna i varje kapsel, men det var inte så stor skillnad så jag tog det billigare alternativet. Får se vad som händer, kanske testar Efamol också, det blir ju billigare om man köper på nätet men jag var så ivrig så jag ville få det i handen idag

• Streetlights

jag har bytt från efamol till borago, men jag stannar i den här tråden ändå läste nånstans att det är gurkörten i borago som gör att slemhinnan blir tjockare och att ägget fastnar lättare.. så då blev jag nojjig och beställde hem ett paket, fast efamol är säkert ungefär samma, men det innehåller inte det där gurkört.. fast på hälsokosten sa dom att efamol och glandin är ungefär samma

när har ni bim hörni? :)

• 1983

Ja, det verkar finnas väldigt många olika preparat, svårt att veta vilket som är bäst... Sen lär ju olika personer reagera olika på olika preparat så det är ju omöjligt att veta vilket som är bäst. 

Enligt mina beräkningar trodde jag att jag hade bim i mitten av förra veckan, men det verkade inte stämma så jag har faktiskt ingen aning. Hoppas kunna återkomma i den frågan.

• Streetlights

jo, det är ju sant! men jag är säker på att din mens kommer bli regelbunden av efamol.. ge det bara lite tid så ska du se att du snart har full koll. jag var nära att ge upp då jag inte hade haft mens på nästan 80 dagar då jag började med efamol, och helt plötsligt kom den bara

Svar på tråden Gravid med efamol?