Inlägg från: Ramborg |Visa alla inlägg
  • Ramborg

Problem med min son, nu är det riktigt illa!

Könet på föräldern spelar väl ingen roll, gör dig inte dum TS. Självklart måste du ingripa. Du borde ha tagit tag i situationen när den första incidenten hände. När han kom hem full och hotade dig och inte ens dagen efter lyssnade på dig.

Han bor under ditt tak, han ska bete sig som folk mot dig. Soc, bup, skolan, all of the above måste kontaktas, och hotar han dig SKA du polisanmäla honom. Du måste sätta ner foten nu. En pojke som har svårt att förlika sig med din sexuella läggning kommer väl inte respektera dig mera om du abdikerar från ditt föräldraansvar?

Han håller på att förstöra sin framtid och du som förälder måste ingripa. Inte bara ringa din mamma...

• Ramborg

Jag tror inte du är sann TS. Istället för att lova honom mopeden om han sköter sig så köper du honom i EN vecka? Du måste vara världens sämsta förhandlare.

Du, jag har en begagnad bil du kan få köpa.

• Ramborg

Det är en Saab från -96, bara liiite rostig, startar ibland. Fast det får bli en snabb affär för den ska snart besiktas.

Jag tänkte du får den för motsvarande två mopeder. Den är ju minst fem gånger så stor och har motorvärmare. Så det är en bra deal.

• Ramborg
    lindab skrev 2011-01-17 22:33:03 följande:
     =)  se till att få vinterdäck nu när det är lite halt...
    Alltså, det är inga problem för är det under fem grader och lite fuktigt så startar den inte.
    Google Is Your Friend
Svar på tråden Problem med min son, nu är det riktigt illa!