Xantippa2004 skrev 2011-01-17 18:32:03 följande:
Anonym (?): Är verkligen ledsen att du tog på det på det sättet. Jag menade ur förövarens synvinkel så klart! För den drabbade krävs det ju så mycket mindre för att känna sig förnedrad vid sexuellt tvång. En smekning kan ju vara nog för offret. Men för förövaren är analsex förenat med tex mer smärta osv. Förlåt igen att jag uttryckte mig klumpigt och jag hoppas att du klarar att leva med ditt övergrepp:(
Det är lugnt! Jag har för vana att ta den första känslan jag får och agera på den... och nu var den att du skrev illa om mig som våldtagen - inte att du menade ur förövarens synvinkel! Jag vågar dock inte gå in på varför en del förövare "väljer" det ena eller det andra (vaginalt, oral och/eller analt) när h*n våldför sig på en annan människa... Finns inte i min tankevärld hur och varför man vill skada någon annan så mycket...
Tack för omtanken ang. min situation... jag tar en dag i taget och försöker överleva! Det är svårt, men även den emotionella smärtan blir lindrigare med tiden... så jag måste tänka!
KRAM!