• Anonym

10 år och använder BH !!!!!!

Min mans dotter är tio år och önskar sig BH i julklapp !! när hon kom i helgen så såg jag att hon hade en vadderad BH under tröjan som hennes mamma köpt, hon har även fått sminka sig i två års tid, jag tycker att det är för jävligt,
    vilka signaler sänder man ut när man tycker att en tio åring ska vara vuxen ?? !! ,min sambo säger inget han orkar inte ta konflikter med mamman utan är tyst och jag har ingen makt idetta fallet, hon är ju inte min!!
    Blir så jävla arg på amman att hon inte kan skaffa sig kompisar och låter flickan vara barn.......hur ska detta sluta !! ABort vid 13 årsålder....

VAd tycker ni ??

• Svar på tråden 10 år och använder BH !!!!!!
  • Änglatuss

jösses vart ska de här sluta
    en kompis berätta för mig att hon vägrat byta blöja på en 1½ åring som hade stringtrosor på sig utanpå blöjan!

• Hamstern

Jag förstår vad du menar, men jag började faktiskt använda BH när jag var 10 år (var väldigt tidigt utvecklad, och hade redan b-kupa då...) men väldigt oskyldiga bomullsBH:ar! Fast jag tyckte att det var jättepinsamt...

Det där med att få börja sminka sig "på riktigt" från och med 8 års ålder verkar inte riktigt friskt! Det blir jag oxå upprörd över när jag hör det!

Tråkigt att din man inte inser allvaret i det....

• Xtinaa

String på en 1åring
    Det låter sjukt.

• puss

vägrat byta blöja?
    men det måste man väl göra??
    och man kan väl inte köpa egna stringtrosor när man är så liten?
    jag fattar inte det här...

• Änglatuss

jo 1½ åringen hade string över blöjan

har man bröst kan man väl använda bh men de finns ju 13 åringar utan ens att bröstvårtan petar ut och de använder BH, vadå 65AAA vad är de för storlek tex?

• Xtinaa

Vad menar du med smink? Alltså riktig sminkning som äldre gör?
    Du vet.. Eyeliner, Kajal, Läppglans, Puder och så vidare?
    Eller 'bara' läppglans? Sminkar hon sig alltid eller bara på kalas?

• Änglatuss

puss

en annan hade gått byta

• LadyMarmalade

hemskt

Min dotter hade med sig trosor från sin far...modell tanga med mycket lite tyg

Så nu när vi shoppade köpte jag boxer till minsta tjejen och sa åååå vad söt du blir och lillan höllt med

Så det slutade med att stora tjejen å ville ha

så nu hivade jag tangatrosorna

• Anonym (trådstart)

hon sminkar sig varje dag och även på kvällen om vi ska hälsa på kompisar,
    hon har ögonskugga, puder, maskara och läppstift och massa av parfym men det säger hennes pappa till henne om att hon inte får ta så mycket man kan inte andas för hon häller på sig.

Svar på tråden 10 år och använder BH !!!!!!