Inlägg från: Anonym (åh nej!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (åh nej!)

Varning för Cerazette!!!

Hej

Jag har ätit cerazette i 2,5 år och varit jättenöjd över att de inte påverkar mitt humör.

Har dock fått mkt sötsug och gått upp mkt i vikt. Nu när jag kommit till rätta med det och tränat hårt under det senaste året så inser jag att ingenting händer. Tänker på vad jag äter, tränar styrketräning samt konditionspass 4-6 gånger i veckan. Har inte fått minsta lilla muskelutveckling, går inte ner i vikt, har dessutom stora problem med min hårbotten och torr hud.

Hjälp, blir skraj nu, kan det ha nått samband med cerazette? eftersom jag inte går ner eller utvecklar muskler hur mkt jag än tränar. Min hårbotten som kliar så jag blir galen och klöser frenetiskt i fram till dess det börjar blöda är ju inte heller så roligt, har testat alla möjliga medel mot mjäll, när det varit som värst har jag kletat in fet hårkräm i hårbotten, det kliar/svider rätt mkt medan krämer torkar, men sedan lindrar det till viss del. 

Barnmorskan som skriver ut pillerna åt mig säger att cerazette inte påverkar vikten och att de uteblivna träningsresultaten inte beror på minipillrena. Men förändringen har ju kommit i samband med att jag började med dem. 

Svar på tråden Varning för Cerazette!!!