äter mina snorbusar
...jag vet att de finns fler som jag...jag äter mina snorbusar!
...jag vet att de finns fler som jag...jag äter mina snorbusar!
Anonym arghhhh>>>
Vart man har munnen när man suger av en kille?Jo tack, det vet jag.Det har väl hänt några gånger
Men nej, jag förstår faktiskt inte vad som är ohygieniskt med det
Och att ge sin kille en avsugning fyller ju en funktion, att stoppa munnen full med snorkråkor förstår jag inte vitsen med.Därför frågade jag.
i det ena fallet rör det sig om ens egna kroppsvätskor och i det andre en annan persons och då finns det risk för att man får nån könssjukdom på halsen, därför anser jag att en avsugning är mer "äcklig" än att käka lite snor
Anonym (arghhhh)
Okej då så bara för att man inte svara på vad Ts vill så får man inte skriva???
Då gäller det väl i alla trådar? vad jag ser i de flästa så kan jag säga att 90% rör sig om annat än vad Ts skriver.
Och är det inte lite si sådär när det gäller mot hugg?
Som jag skrev innan så tycker jag inte personen i sig är äcklig utan själva handlingen.
Skillja på sak och person. Hade jag nu tyckt att en serskild person hade varit äcklig så hade jag väl skrivit tex. "Sara du är en sådan äcklig person hela du bara för du äter kråkor" Men nu gör jag inte det för jag tycker att själva handlingen är äcklig.
Sedan verkar det inte som om Ts tar illa vid sig eftersom jag inte har läst någon sont från henne. Är ju mer från er andra som skriver att vi inte får tycka vad vi vill.
Så då kan jag undra vem det är som gör påhopp.
att stoppa munnen full med snorkråkor...hur många kråkor tror du ryms per gång i näsan, tror du verkligen vi sitter och petar och letar i näsan och samlar ihop lagom många så vi får munnen full? och vi har nog oxå ett annat liv en att äta kråkor från morgon till kväll.
men nu lämnar jag och mina kråkor denhär tråden och fortsätter ett normalt liv
Anonym arghhh>>>
Men dom flesta som lever i förhållanden, där avsugningar förekommer
kanske inte har en massa könssjukdommar...men men.Som sagt, det fyller en funktion.Att se sin partner njuta.
Shy lips> Man kan ju ha kondom då slipper man ju könssjukdomar
Men det tar ju bort lite av njutningen då
Sedan så under min 6 år med min sambo har jag inte drabbats av någrasjukdomar inte innan heller.
sheeba>>>
Haha
Nej, jag har heller aldrig haft en könssjukdom.Märkligt
Tyck det är äckligt, det är en fri värld. Men det är nog vanligare än ni tror.
satt en kille på andra sidan gången i tbanan o han grävde i näsan, inspekterade sina fynd o käkade sen upp dom....från välligby till thorlidsplan...där blev det lite väl mkt folk så då fick han väl sluta....yuck...jag var nära att spy...