äter mina snorbusar
...jag vet att de finns fler som jag...jag äter mina snorbusar!
...jag vet att de finns fler som jag...jag äter mina snorbusar!
" det är alltså RUBRIKEN jag mår illa av, som man ser INNAN man går in i tråden."
Då du mår illa av rubriken finns det inget annat att göra än att gilla läget och att helt enkelt försöka att ignorera den även om det kan vara svårt, det verkar inte gå att lägga in vissa trådar på en ignorlista, skulle det gå hade du sluppit se rubriken överhuvudtaget.
Ser att det som står i länkarna att snor fungerar som rena medicinen styrker mina påståenden att det stärker ens imunsystem, det förklarar varför jag så sällan är sjuk
Men fyy fan vad vidrigt!
Hur kan man bara sätta i sig nått så sjuuukt äckligt!?
Känns ju hyffsat felande! och det känns bara så bakom flötet att äta snorkusar!
Inte det som jag skulle välja till mellanmål personligen, men det måste ju vara ekonomiskt med egenproducerat
liten snorkråka stjälper stort lass....
numera tycker jag det är äckligt, fast när jag var liten mumsade jag på rätt friskt. jag uppfattar ts grepp som sympatiskt att gå ut med det samt att se alla motreaktioner för en sån liten grej. förresten, jag var aldrig sjuk som barn, kanske ska tacka kråkorna för det.
jag har en teori ang detta! jag tror att man gör det av en speciell anledning, vilket jag inte funnit ut än=) men eftersom i stort sett alla gör det så måste det finnas en mening!
Är det något som hänger med sen urtider?
är de nyttiga?
eller är det för att vi gör rent där inne?
ja hmm varför vet jag inte men jag tror det finns en logik i det hela, barn gör det ju så fort de fått styrsel på fingrarna...det måste finnas en mening med vårt pillande=)
ha ha
Hahaha.. så jävla sjukt! Vill folk äta sina snorbusar så får dom väl göra det.. men vafan.. att ens komma på tanken.. det roligaste är att det gjorts en tråd om detta och att jag faktiskt går in och läser den.. hehehe..
*kräks!* Sååå äckligt! Bara rubriken får mig att kväljas!
Men när man suger av någon och sväljer spermien då? Det är väl lika äckligt, kommer ju från samma ställe där kisset kommit från.....
Ingen so vill svara?
Jag försöker undvika att svälja det helt enkelt. Sperman är iaf inte lika full av bakterier och skit som snor är *ryser*
Jag tror ju dock att spermie och snorbusar kan va lika fulla med bakterier..... Eller? Nån som vet?