• ph8205

    V.11+6 men inget foster....

    Åkte idag in till en privatklinik efter att i går fått brunaktiga flytningar som fortsatte under natten och där gjorde vi ett VUL. Läkaren sa att livmodern såg gravid ut men hon såg inget foster....

    Åkte med remiss till akuten för en andra bedömning - gyn. läkaren där såg heller inget foster och menade att förmodligen så fanns där från början ett litet embryo som nog hade något slags kromosomfel så "naturen" gjorde att det slutade växa men moderkakan fortsatte så livmodern fortsatte oxå växa utan foster!
    Det var en ofostrig graviditet sa dom men det gör minns lika ont i mitt hjärta för det....

    Någon mer som varit med om liknande?

  • Svar på tråden V.11+6 men inget foster....
  • MiScHoOo

    Jag har varit med om liknande, mitt hcg steg men fördubblades inte och ingen bebis i gulsäcken eller vad det heter, jag fick skrapas (missed abortion).  efter flera v pga hopp att det skulle utvecklas. kommer du skrapas?

  • ph8205

    Jag tror inte det. Jag ska ringa till kvinnokliniken imorgon och på akuten sa dom att jag skulle få tabletter av dom som skulle sätta fart på blödningen så alla slemhinnor o liknande kom ut men jag vet inte alls hur det blir, får se imorgon vad dom säger...

  • MiScHoOo
    ph8205 skrev 2011-01-21 00:13:56 följande:
    Jag tror inte det. Jag ska ringa till kvinnokliniken imorgon och på akuten sa dom att jag skulle få tabletter av dom som skulle sätta fart på blödningen så alla slemhinnor o liknande kom ut men jag vet inte alls hur det blir, får se imorgon vad dom säger...
    lycka till och jag beklagar
  • Sigvard10

    Ja Jag fick plus fick magsmärtor fick åka in och göra vul där såg dom inget foster fick komma tillbaka några dagar senare då fanns det inte nåt foster då heller.

    Jag beklagar ts Kram


    22/3-2008 Kom min Prinsessa 21/7-2010 Kom min Prins
Svar på tråden V.11+6 men inget foster....