• Anonym (panik)

Inga kläder och ingen tid!! Panik, hjälp mig!! COOP!?!

Hoppas någon vet eller har något tips..
    Imorgon kl 11 ska jag på enkick off med massa barn, föräldrar osv, många jag inte träffat förut, Tanken va att jag skulle köpa något att ha på mig (är inte hemma och allt jag har är fläckiga mjukiskläder) Min tanke va att jag skulle springa in på en affär kl 10 imorgon, men INGENTING öppnar innan kl 11... =( Ingen att låna kläder av och ingen möjlighet at hämta kläder. Men kan ju inte gå naken!?!? Ångest..

Allt som är öppen är COOP Forum, där ska de ju finnas kläder tror jag, kanske inte de snyggaste men i alla fall kläder. Men jag ha ju ingen koll, kommer jag kunna hitta något alls där?? Är ganska stor, ca 42..

Kan inte heller smita undan att gå då jag ju själklart arrangerar eländet.. Vad gör jag!?!

• Svar på tråden Inga kläder och ingen tid!! Panik, hjälp mig!! COOP!?!
  • Anonym (panik)

hamnade inte ritkigt i rätt forum, men men,, ekonomi och inköp kanske har något med varandra att göra..?

• Hjärtat007

Hmm vet inte riktigt om coop forum har nå kläder, kanske om de är ett riktigt stort coop. Annars om du råkar ha något ICA Maxi i närheten så brukar dom ha snygga kläder. hoppas du hittar nått :)

• Anonym (panik)

Ligger ett ganska stor COOP ganska näre, ICA Maxi är vä en 40 min i bilen kanske... =(

• Anonym (panik)

Ingen som har koll på COOP Forum!?!

• randigadamen

Spännande! Berätta sen vad du hittade!

Men har du verkligen inget hemma som du kan piffa upp lite? Med accessoarer, smycken mm. Klippa lite och greja? 

• Anonym (panik)

Problemet är att jag inte är hemma. Är hos bror min och han är väldit liten så hans kläder kan jag inte ens få över knäna.. ;) Har lite smycken med mig och de jag tänkte ha på mig men de kläderna är tyvärr uteslutna.. Tänk er en beig fin långskjorta med en STOOR rödvinsfläck på och lägg till försök att få bort fläcken som enbart resulterade i att fläcken nu omges av en blek ring som är ljusare än resten av skjortan..

Räcker med at hitta halvdanna kläder så kan hår, smink och smyckn fixa de, men har ju inte ens en tshirt lr jeans..

• TjockKatt
    Anonym (panik) skrev 2011-01-23 01:26:08 följande:
    Problemet är att jag inte är hemma. Är hos bror min och han är väldit liten så hans kläder kan jag inte ens få över knäna.. ;) Har lite smycken med mig och de jag tänkte ha på mig men de kläderna är tyvärr uteslutna.. Tänk er en beig fin långskjorta med en STOOR rödvinsfläck på och lägg till försök att få bort fläcken som enbart resulterade i att fläcken nu omges av en blek ring som är ljusare än resten av skjortan..

Räcker med at hitta halvdanna kläder så kan hår, smink och smyckn fixa de, men har ju inte ens en tshirt lr jeans..
    Har inte din bror någon större kompis du kan låna av då?
  • Anonym

Kom lite senare till festen har coop kläder så är dem inte speciellt mkt roligare än dina mjukiskläder. Coop har hyfsade barnkäder men inte för vuxna.

• Anonym (panik)

enare kan jag inte komma då jag arrangerar det hela och måste stå och ta emot folk.. Skulle möjligen lyxas få tag på ett par jeans, kan ligga ett par gamla här på vinden, men tröja är tuffare.. Kan de finnas vanliga svarta tröjor på COOPen, som man kan ha ett halsband eller så över,för att klä upp det lite?? Smycken kan jag alltid låna lättare.. brorsan har ingen i närheten jag skulle kunna låna av heller, uta flickvännen som väger ca 45 kg...

Svar på tråden Inga kläder och ingen tid!! Panik, hjälp mig!! COOP!?!