Inlägg från: Billabong |Visa alla inlägg
  • Billabong

Varning! Undvik Bugaboo Cameleon

Vi hade vår Bugaboo i 3 år (2007-2010) och den fungerade perfekt.
    Bästa tänkbara vagn när man behöver en som är lätt, smidig och inte vill hålla på att byta vagn när man kommer på att vagnen är för klumpig, vilket våra vänner alla gjort som haft BRIO eller Emmaljunga.

Ingenting gick sönder, ingen punktering, inget behövde bytas ut, ingen rost.

Vi tog väl hand om vår vagn, förvarade den inomhus alltid, torkade av det värsta när den var blöt/smutsig, servade den ngn gång i halvåret såsom man ska.

• Billabong
    mamita64 skrev 2011-01-26 21:20:30 följande:
    Bugaboo har jag bara hört talas om här på Fl tidigare, det är väl inte alla eller överallt man är så märkesfixerad, antar jag. För det upplever jag att man är i trådarna här. Och det brukar verkligen var kärlek eller hat.
    Att gå in och prova ut en vagn oberoende av märke verkar inte fungera.
    Med tanke på alla Buga trådarna tyckte jag dock att ordets betydelse var jäkligt rolig. Produkter namn kommer ju inte till av en slump
    Men... du förstår väl att krönikan du läste om vad Bugaboo skulle betyda var ironi?! Alltså ett påhittat skämt...? Eller har du trott att det verkligen skulle betyda "lurad och lycklig"!!?!

Jag bor i en liten stad och hade en Bugaboo till vårt barn. Inte det minsta beroende på dess märke eller att jag var märkesfixerad. Utan för att vagnen är SUVERÄN. Den var den ENDA tänkbara för oss eftersom den är liten, lätt och supersmidig att bära. Vi bodde då i en liten lägenhet på fjärde våningen. Utan hiss, utan barnvagnsförråd, källarförråd eller ngn annanstans att förvara den annat än i lägenheten. Vår Bugaboo kunde jag med lätthet bära tillsammans med bebis, skötväska och ev. matkassar upp i en enda omgång.

Var inte så snar med att döma saker du inte har erfarenheter av!
Svar på tråden Varning! Undvik Bugaboo Cameleon