Musikpappan skrev 2011-04-13 11:36:25 följande:
Sjukhus Mamman,
Ovanstående artiklar kallas helt enkelt faktaunderlag. Om du inte förstår kan du ju fortsätta fundera på hur du ska tolka inläggen.
Det är fritt fram för alla att med hjälp av sitt förstånd tolka olika texter. Om det beredde dig nöje så var ju det bra för dig!
Sedan kan man ju bara undra varför du väljer att så idogt kommentera och försvara den här vagnen? Det kan ju vara möjligt att du får betalt av någon för att skriva här eller så kanske du har för lite jobb om dagarna...
Jag föreslår att du bara ser det som det är, jag har fått en vagn med dålig kvalitet och jag varnar andra föräldrar för den på det här forumet. Om du tycker att samma vagnsmodell är toppen så skriv det i en annan tråd. Jag lovar att jag inte kommer gå i polemik med dig i den tråden. Det har jag varken tid eller lust med. Och om du har en Bugaboo som har funkat bra för dig, så grattis!
Jag förstår inte vart du vill komma!
För vagnen du har haft om de var för två år sedan är inte samma vagn som du länkar till här i artiklarna. med andra ord... dom har inget med dig och dina vagns problem att göra!
Att du inte förstår bättre och tror att du har dessa artiklar i ryggen är bara pinsamt!
Nej jag jobbar inte för bugaboo men jag borde förmodligen göra det för jag har iaf koll på vagnen!
Vad jag gör om mina dagar har du knappast med att göra, men mina dagar är iaf mer värdefulla än att leta rätt på artiklar från flera år sedan och tro att dem ska hålla mig om ryggen.
Det är jätte trist det som har hänt med er vagn! det är en annan sak, men att tro att alla vagnarna är lika dåliga är inte en sanning.
Jag har fortfarande svårt att förstå hur er vagn kunnat gå så pass sönder utan handhavande fel. Jag har själv haft 4 st cameleon och aldrig vart med om liknande.
Du får mer än gärna dela med dig av dina åsikter om bugaboo, men kom med relevant information då!
att sprida gamla artiklar är bara korkat, speciellt som dom artiklarna är inaktuella just för att bugaboo tog till sig dem problem som påvisades.
Bugaboo har vart med i en mängd andra tester sedan 2006... kanske länka till nån av dom istället? men det är kanske inte lika kul?