Varning! Undvik Bugaboo Cameleon
Musikpappan skrev 2011-04-13 11:36:25 följande:
Sjukhus Mamman,Ovanstående artiklar kallas helt enkelt faktaunderlag. Om du inte förstår kan du ju fortsätta fundera på hur du ska tolka inläggen.
Det är fritt fram för alla att med hjälp av sitt förstånd tolka olika texter. Om det beredde dig nöje så var ju det bra för dig!
Sedan kan man ju bara undra varför du väljer att så idogt kommentera och försvara den här vagnen? Det kan ju vara möjligt att du får betalt av någon för att skriva här eller så kanske du har för lite jobb om dagarna...
Jag föreslår att du bara ser det som det är, jag har fått en vagn med dålig kvalitet och jag varnar andra föräldrar för den på det här forumet. Om du tycker att samma vagnsmodell är toppen så skriv det i en annan tråd. Jag lovar att jag inte kommer gå i polemik med dig i den tråden. Det har jag varken tid eller lust med. Och om du har en Bugaboo som har funkat bra för dig, så grattis!
Det går nog inte att hitta något inarbetat vagnmärke som inte har fått anmärkningar på kvaliteten genom åren och därefter ändrat och förbättrat kvaliteten för att sedan gå igenom nya tester och klara dem.
Bugaboo verkar ju ha skött det bra redan för 5år sedan och bytt ut hjulen för de som velat det då och den information som går att leta sig fram till idag, som är mer aktuell, säger att de fortfarande är proffsiga och bra att ha att göra med vid reklamationer.