Någon som äter valdoxan???
Hej
Jag har ätit denna Valdoxan sedan maj 2010. Jag fick tips av en bekant om denna medicin som hjälpt en annan. Min diagnos var utmattningsdepression med mycket stress och ånga sömnlösa nätter.
De första veckorna var jag väldigt yr och illamående detta kanske var för att jag är väldigt känslig för medicin och tål typ nästan inte ipren.
Sedan gick det bättre och min sömn har förbättrats oerhört från att ha vaknar 6 ggr per natt till oftast hela nätter med något undantag. Jag har byggt upp mig själv, fått energi på morgonen, börjat träna och blvit så mycket gladare. Jag har mer energi men jag har hela tiden haft mycket stress omkring mig mer än vad man skall behöva stå ut med men jag har trots det kommit så långt.
Enda nackdelen är att jag inte orkar vara uppe jättesent men min dygnsrytm har stabiliserats.
Innan jag började med denna medicin provade jag Mirtazapin och den var hemsk mot mig och ett helvete att sluta med ..Valdoxan är rena himlen...
jag tar 25 mg varje kväll ca 1 h innan sova när jag haft extra mycket omkring mig har jag lagt på en kvarts.
jag hoppas detta kan hjälpa dig...o jag hoppas vi hörs igen...