Wizla85 skrev 2011-05-06 10:35:11 följande:
Idag är det fredag, vilket innebär att det är lördag i morgon och min älskade sambo komer hem från sin jobbresa!

Fy så trist och tomt det är när han inte är hemma, som tur är så händer det inte ofta. =)
Men måste säga att jag har världens bästa man! Han är helt underbar

Han har tagit alla mina humörsvängningar med ro, även om han inombords har varit galen på mig många gånger så låter han inte mig se det.. Han har blivit expert på att läsa mig, och oftast hjälper det när han ler och ger mig en bamsekram och säger att jag är den bästa i hela världen.. JAG - som stundvis är värsta monstret!! Men då säger han bara... -Men gumman du är gravid, det är ju inte lika lätt att styra sin kropp då har jag hört.
Är han inte bara helt fantastisk???
Nu har han varit i Venedig sedan i onsdags, bott på lyxhotell med jacuzzi på rummen och ätit 7rätters på lyxrestauranger... vissa har det bra.. EN annan får nöja sig med ett presentkort vid jul på75 kronor på apoteket typ..(landstingsanställd)..
Men han har en överraskning med sig hem till mig!

Det sa han igår när vi pratade, och jag är sååååå nyfiken!
Så nu har jag fått skryta lite om min fina fantastiska blivande make..
Gu vad jag älskar honom!!!
På tal om viktuppgång så har jag gått upp 9-10 kg och är nu i vecka 28. Landar säker runt 20kg i slutet.. suck.. Men men... =)
Trevlig helg alla!
Ska ju bli fantastiskt fint väder ju!
Ikväll och i mogon blir det jobb, Sen ska jag njuta!

Klart man får skryta om sin gubbe lite då och då! Lät inte alls fel med en sådan resa, borde vara krav på att ens respektive får följa med!
Min man har rest väldigt mycket i jobbet, både i och utanför Sverige. Jag har erbjudits att följa med men pga min första graviditet så blev det aldrig så passande. Nu har han äntligen börjat jobba "svensson-tider" 7-16 och jag och tösen är överlyckliga över att ha en man/pappa som kommer hem varje dag och inte enbart på helgerna eller varannan helg. Förstår att det har känts tomt utan gubben din!
Trevlig helg till dig också och glöm inte berätta om överraskningen!