Bildtråd för oss med BF i aug 2011
...
...
Var på vul igår och fick se min lille knott! Men h*n vägrade ligga stilla!!! läkarn hade jättesvårt att faktiskt få någon bild för att kunna mäta bebben för h*n bara vände ryggen emot och krullade ihop sig eller slog en kullerbytta! Väldigt livlig liten krabat!!! Men härligt att se att det är nått därinne och härligt att höra hjärtljuden. Har kvar BF20 augusti så det är skönt!

Visserligen en kvällsbild men 12+4 var det i...

Var 2 veckor sen jag tog senaste magbilden och det händer inte allt för mycket. Börjar väll märka lite mer själv bara på kvällarna! Men har en sån rolig mage med hög navel så att bara underdelen blir tjockis! Haha
Går in i vecka 16 Imorgon!!! Yey!!!
Fortfarande på -2,5kg sen jag blev gravid... Enligt gravkalendern är 37,2% avklarad nu! Har dock inte några problem med några av byxorna mina mer än att jag knäpper upp några när jag kör bil lite längre för blir så kissnödig annars! Längtar till jag Måste köpa mammakläder men känns som att det dröjer än många veckor!

Haha! Från att jag la ut bilden igår morse så har magen exploderat i storlek! Var inte att leka med igår kväll och idag har den vart lika stor hela dagen!
Haha. Visserligen är det en kvällsbild men nu börjar ju magen växa sig större för var dag!
Man vet att det ska hända men så konstig att titta ner och se hur kroppen förändrar sig! Är det nått som alltid vart platt på mig så är det just magen! (lägger på mig på ben och rumpa) Skrattar åt mig själv hela dagarna och mannen säger bara "sån går det när man vill ha barn!" haha

Här är magen min! Som sagt så syns det fortfarande inget om jag har kläder på mig.
Nu ska jag springa iväg och träna igen!