Inlägg från: alexander2011 |Visa alla inlägg
  • alexander2011

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

emelielj skrev 2011-04-15 09:41:21 följande:
    Jag solade lika mycket som vanligt när jag var i Gran Canaria i vecka 16 och det var inga problem.
    Har bara hört att man kan få bestående pigmentfläckar om man har otur men jag kommer nog sola hela sommaren så mycket jag orkar :) Känner man sig lite finare iaf!
    Ja man känner sig lite frächare sen är det fint med lite färg, nja en får väl passa sig. märker en att en får flcäkar så får en stilla sitta i skuggan :)
  • alexander2011
    Ninakarolina skrev 2011-04-15 11:50:08 följande:
    Carmat 85: ja nu syns de rätt bra :). men fasen måste köpa kläder man har inte råd känner ja, men allt är ju förlitet för leva i mjukisar typ... inge kul. Och sen ska jag på dop den 1 maj... vad ska man  ha på sig då? haha.
    Behöver igentligen inte ha på sig nått så speciellt. Ett par mamma jeans hade du väl? och en fin ljus blus räcker :) Ja jag behöver oxå. beställde ju underkläder för närmare 1000 kr behövde både bhar och trosor, 2 par passade inte o jag kan inte skicka tillbaka dom heller. fanns ett tejpbit på bhn som inte fick brytas upp :S så amningbh:n är för tight runt om och t-shirt bh:n (assnygg) är på tok för stor. har normalt 80-85B beställde en kupa större. big misstake :S ser ut som D kupa haha både jag o sambon bröt ihop.

Nä det är inte bara barnet som kostar. man tänker inte på att det är en annan som växer ur sina kläder oxå hihi
  • alexander2011
    Ninakarolina skrev 2011-04-15 13:18:17 följande:
    haha nej jag har ju inga jeans... Jag måste leva i nån klänning känner ja. 
    Åhh drygt när man beställer och skiten inte passar :D. Jag måste ha en större bh och de är pronto! mina bröstvårtor hoppar ut lite tittsom tätt och de kan ju bli pinsamt om man går runt med en vit tröja :).
    Ett tips. jag var inne på hm idag o kikade o på deras mamma avdelning har dom väldigt billiga fina mamma jena från 200-400kr lätt värt :) väldigt fina ljusa blusar och lång linnen :) en nackdel. deras ammningsbhar e inte direkt fina :S störde mig lite men lindex har väldigt fina bhar :) eller halens
  • alexander2011
    SandraP1990 skrev 2011-04-15 15:47:18 följande:
    kevin c jag kan inte se din bild kan du lägga ut den igen?
    Jag kan inte heller se bilden :S
  • alexander2011
    Speck skrev 2011-04-15 21:10:25 följande:
    Jag va idag o köpte större trosor (de andra spänner så konstigt i resåren nu på sistone Flört) och lite fler t-shirtar som räcker över magen. Köpte 2-pack amningst-shirtar på h&m bla för 249kr, de kommer man ju ha användning för efter grav också tänkte jag! Och så hade H&M en jättefin kort klänning/tunika med resår över bysten och sen löst hängande tyg i härligt mönster, jättefin. Kostade 149kr, och den och ett par ljusa leggings, antingen hellängd eller såna som slutar under knäna skulle va fint nog att ha på dop tycker jag! Kolla vad de har, det behöver inte kosta massa Skrattande
    Jo men du det fanns ett par vita mammaleggings för 99 kr till vaderna på hm :) ett tips missdae nog de långa men de har väldigt fina tunikor o längre fina blusar. ska nog ner dit runt påsk o köpa några :)
  • alexander2011
    Tejj skrev 2011-04-16 10:26:51 följande:
    Har vi övergått från skrivtråden till bara denna bildtråd??? Händer massa här o inget i den andra tråden... haha...

Ang. sommar o sol, så är jag oxå en sån där som älskar solen o blir snabbt brun.... jag tänker då inte sitta i skuggan i år bara för att jag är gravid.... o ang. pigmentfläckar, så fick jag det för några år sen... 3-4 år sen är det nog... på kinderna o på överläppen... de växte o blev stora... dock har de minskat nu (det gör de med åren), men kommer fram mer tydligt på vår/sommaren.... fick dom utan att vara gravid.... men somrarna går bra om jag bara är noga med att smörja in fläckarna... kör med hawaiin tropical solstift spf +40 tror jag det är.... funkar jätte bra o kommer att köra mkt med den i sommar oxå... bara smörja på om man märker att fler fläckar dyker upp...

Nu är det bara några ynka timmar (4) kvar innan vi får se vårat lilla pyre igen... 3D/4D UL är det det som gäller.... Åååå vad vi längtar... är fortfarande i valet o kvalet om vi ska ta reda på könet eller ej.... men tror det lutar mot att vi gör det... har hela tiden varit emot det, att det ska vara en överraskning... men nu är jag bara sååååå sugen o för nyfiken för att inte ta reda på det... haha....
    Bild kommer upp imorrn lr på måndag.... =)

Ha en skön lör nu vänner... =)
    Ja jag tog bort tråden från mina favoriter för den har blivit helt död, typ inga som skriver så ja man kan nästan säga att detta har blivit en diskutionstråd + bilder emellanåt hihi

Åhh avundsjuk jag känner mig på er som gör 3D/4D ul :S vill oxå men jag tror vi skippar det för jag vill som sagt ha en överaskning när barnet kommer :) Fick reda på igår att min sambos kusins tjej väntar en pojk :) och hon ska föda ca 11 dagar efter mig :) Det blir hennes första oxå.

Pigmentfläckarna är jag inte så orolig över mer att jag bränner mig väldigt lätt på bröstet. Räcker att jag är ute 30 min i solen med sololja spf 20 så blir jag röd som en kräfta och får nästan som blåsor som kliar nått så in i helvete. Mamma har samma problem men hon äter nån allergi tablett mot det som tydligen ska hjälpa. funkar det så hade det varit underbart. jag bränner mig inte lätt annars på andra ställen mest över bröstet. tror det beror på att huden är så tunn där.
  • alexander2011

Bara för att jag har suttit här och sagt att jag har inte fått några bristningar än......SHIIII fick jag.
    Upptäckte nyss att jag börjar visst få under magen som e på g och klättrar uppåt Skäms

• alexander2011
    Ninakarolina skrev 2011-04-16 11:09:30 följande:
    alexander2011 skrev 2011-04-15 20:56:17 följande:
    Ett tips. jag var inne på hm idag o kikade o på deras mamma avdelning har dom väldigt billiga fina mamma jena från 200-400kr lätt värt :) väldigt fina ljusa blusar och lång linnen :) en nackdel. deras ammningsbhar e inte direkt fina :S störde mig lite men lindex har väldigt fina bhar :) eller halens
    då får jag dra dit efter den 25 och fixa hem nått fint :).
    Ja det tycker jag absolut att du ska göra. jag funderar själv på att åka dit efter löningen hihi. ska ha mig ett par jenas till o två blusar :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011