Tejj skrev 2011-04-16 10:26:51 följande:
Har vi övergått från skrivtråden till bara denna bildtråd??? Händer massa här o inget i den andra tråden... haha...
Ang. sommar o sol, så är jag oxå en sån där som älskar solen o blir snabbt brun.... jag tänker då inte sitta i skuggan i år bara för att jag är gravid.... o ang. pigmentfläckar, så fick jag det för några år sen... 3-4 år sen är det nog... på kinderna o på överläppen... de växte o blev stora... dock har de minskat nu (det gör de med åren), men kommer fram mer tydligt på vår/sommaren.... fick dom utan att vara gravid.... men somrarna går bra om jag bara är noga med att smörja in fläckarna... kör med hawaiin tropical solstift spf +40 tror jag det är.... funkar jätte bra o kommer att köra mkt med den i sommar oxå... bara smörja på om man märker att fler fläckar dyker upp...
Nu är det bara några ynka timmar (4) kvar innan vi får se vårat lilla pyre igen... 3D/4D UL är det det som gäller.... Åååå vad vi längtar... är fortfarande i valet o kvalet om vi ska ta reda på könet eller ej.... men tror det lutar mot att vi gör det... har hela tiden varit emot det, att det ska vara en överraskning... men nu är jag bara sååååå sugen o för nyfiken för att inte ta reda på det... haha.... 
Bild kommer upp imorrn lr på måndag.... =)
Ha en skön lör nu vänner... =)
Ja jag tog bort tråden från mina favoriter för den har blivit helt död, typ inga som skriver så ja man kan nästan säga att detta har blivit en diskutionstråd + bilder emellanåt hihi
Åhh avundsjuk jag känner mig på er som gör 3D/4D ul :S vill oxå men jag tror vi skippar det för jag vill som sagt ha en överaskning när barnet kommer :) Fick reda på igår att min sambos kusins tjej väntar en pojk :) och hon ska föda ca 11 dagar efter mig :) Det blir hennes första oxå.
Pigmentfläckarna är jag inte så orolig över mer att jag bränner mig väldigt lätt på bröstet. Räcker att jag är ute 30 min i solen med sololja spf 20 så blir jag röd som en kräfta och får nästan som blåsor som kliar nått så in i helvete. Mamma har samma problem men hon äter nån allergi tablett mot det som tydligen ska hjälpa. funkar det så hade det varit underbart. jag bränner mig inte lätt annars på andra ställen mest över bröstet. tror det beror på att huden är så tunn där.