Inlägg från: alexander2011 |Visa alla inlägg
  • alexander2011

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Vecka 21 idag, jösses vad tiden går fort
  • alexander2011
    Capa skrev 2011-04-11 08:45:58 följande:
    OM du skulle "förlora" i en rättsak så kan du få betala kostnaden för själva rättsprocessen men det lär inte hända då dom har kränkt dig på detta sätt. Har ALDRIG hört om nån som blivit av med jobbet pga en graviditet som förlorat i rättsak, det ses lika allvarligt som att bli av med jobbet pga religion hudfärg eller sexuell läggning.
    Jag skulle vilja ta tag i detta men känner att jag orkar inte psykiskt, det är jobbigt och jag är trött och vill lägga min energi på barnet just nu :S detta är kanske inte gjort på en månad det kan nog säkert ta upp mot ett halvår säkert
  • alexander2011

haha andra har magar som det syns på att de är gravida. jag tycker mest min ser gravid/tjock ut.

Fina magar alla har Hjärta  vill oxå ha lika fin

• alexander2011
    Wizla85 skrev 2011-04-12 10:16:24 följande:
    jisses vad tiden springer på!
    Går in i v 25 idag och det är 2 veckor sedan senaste magbild :)

Här kommer dom nya från i morse :)

Jösses vilken mage du har fått, vackert :) längtar tills min blir lika rund. Sparkar den lille för fullt eller? Jag har moderkakan i framvägg o känner ibland några puffar men inte hela tiden. är i vecka 20+2 :)
  • alexander2011
    Tejj skrev 2011-04-12 16:37:57 följande:
    Är det bara jag som upplever att jag har en "häng-gravid-mage"???? Att den liksom hänger neråt ist för o puta runt utåt??? Uss... längtar verkligen till den runda-goa-bebis-magen.......... =)
    Hahaha nej du är inte ensam, här är en till som känner så haha
  • alexander2011

ok jag kan väl ta ett exempel från min sida :S
  • alexander2011
    SandraP1990 skrev 2011-04-13 10:17:09 följande:
     hehe om du har "häng" mage vad har inte jag då?? hehe.. din e jätte fin. vilken vecka e du i här??
    du har la inte hängmage Solig jätte fin mage juh. Där var jag i vecka 20+1 (v21) :) tycker visst att jag har lite hängmage en del har så fasta magar som putar mer uppåt eller hur man ska förklara, vill oxå Tungan ute haha. Jag har gått upp ca 8 kg redan och lär nog säkerligen lägga minst 8 kg till på mig om inte mer. räknar på ca 20 kg sammanlagt om det fortsätter såhär. är redan svullen om fötter,fotleder, ben och händer :S vart ska detta sluta
  • alexander2011

stackars er som redan har fått bristningar :S peppar,ppeppar så har jag inte fått det än men det kommer nog säkerligen med ett smäll haha. men det bleknar ju med tiden en får tänka så.

Fler som börjar få/fått hormonrand på magen? jag börjar ana en upp till naveln :) såg det igår

• alexander2011
    Ninakarolina skrev 2011-04-13 10:40:12 följande:
    åhh drygt. Jag har bara fött på brösten, än! Hoppas man slipper resten.

Gud vad min bebis vrider på sig , blir sånt sug i magen.... och sen är de bara en massa karate sparkar... sambon kände för första gången i natt när de var hur mycket aktivitet som helst där inne... alltid annars när han ska känna så sluter de sparka haha.

Mysigt, men svårt att sova när de blir sånt sug och för mycket sparkningar :). 
    Mysigt :) åh längtar tills jag själv känner bebben riktigt. har moderkakan i framvägg så det dämpar sparkarna men kan allt känna buffar emellanåt en del dagar men inte jätte ofta :S
  • alexander2011
    Wizla85 skrev 2011-04-13 14:44:32 följande:
    Ja nu är magen alldels perfekt, den börjar dock ta emot en hel del, men inte så farligt..Känns dock lite overkligt att den säkert kommer bli dubbelt så stor!
    ..och jajjamen, första barnet :)
    Men om jag får tro själv så är jag 1 vecka längre gången än vad dom sagt enl UL... Vi får se.. ;)
    alexander2011 skrev 2011-04-12 15:51:44 följande:
    Jösses vilken mage du har fått, vackert :) längtar tills min blir lika rund. Sparkar den lille för fullt eller? Jag har moderkakan i framvägg o känner ibland några puffar men inte hela tiden. är i vecka 20+2 :)
    Tack :)
    Jo den sparkar för fullt, sååå mysigt! Men det går ju i perioder, den sover ganska mycket oxå, men morgon/förmiddag och frammåt sen eftermiddag brukar det vara liv i luckan iaf! :)

Har en kompis som oxå har i framvägg, men du ska se att det snart kommer bli mycket tydligare för dig med!
    Jodå jag försöker att inte oroa mig för mycket för jag vet att runt v 24 och uppåt ska det kännas tydligare :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011