• Speck

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

ZillyChili skrev 2011-03-15 08:55:31 följande:
    Lycka till idag Kevin C!!!! Det kommer garanterat att gå suveränt!

Speck: Ja min kom väldigt fort också när den började växa... nu verkar den tack och lov ha avtagit lite, vilket är tur med den mage jag har skaffat på mig!

Åh, har du också huvudvärk? Jag har haft huvudvärk i 1,5 vecka nu... börjar bli ledsamt... inte migränhuvudvärk utan en liten irriterande huvudvärk. Inte blir det bättre med ett jobb framför datorn, det kan jag lova!
    Tvi och blä!
    Jag har haft huvudvärk sen vecka 12 ungefär. I början varje dag men sen drygt en vecka tillbaka äter jag extra järntillskott och det hjälpte en del. Tar du extra järn, annars kan det vara en god idé att börja med Niferex!

På måndag är det rul och jag längtar såå  mycket!
  • Speck
    emelielj skrev 2011-03-15 21:43:29 följande:
    jag började med Niferex häromdagen, hon sa att jag skulle ta en varannan dag, gör ni också det? Kanske är olika iofs.. haha kanske skulle tagit detta i vanliga tråden, ajaSkrattande
    Jag tar en varje dag. Och då hade jag inte ens konstaterad järnbrist bara jävligt ont i huvet.
  • Speck
    Capa skrev 2011-03-18 07:50:25 följande:
    Vilka fina ul-bilder och magar alla!! Får mig att längta ännu mer till mitt ul på onsdag, kom igen dagar gå snaaabbt nu Tungan ute
    Hehe samma här, jag längtar efter mitt rul på måndag!!
  • Speck
    Ninakarolina skrev 2011-03-18 10:40:58 följande:

Här kommer bilderna från RUL igår på vår lilla tjej :).
    De var ingen linslus som sagt men fick rätt bra bilder :).

Fina bilder, grattis igen till lillfickan!

• Speck

Smultroncupcake: Söt tröja och mage, men du ! Var har du köpt t-shirten? Såå söt!

• Speck

Ultraljudet gick jättebra, men jag sa typ på en gång "har den det lite trångt där inne eller?" för bebis ligger liksom på huvet med ryggen böjd som en makaron med knäna vid ansiktet. "Nejdå" svarade bm fort, "se här, allt detta fostervatten på sidorna, den tycker nog bara om att ligga så". Det är som att ha en trerummare och bara utnyttja ett rum, haha! Men då förstår jag varför jag ofta är jättespänd precis ovanför blygdbenet för där ligger bebis och trängs med sig själv, haha!

Vi fick se den klia sig på huvudet o örat, smacka förnöjt, dricka lite vatten och gäspa.. Den låg och sov när vi tittade in så bm fick väcka den för att kontrollera att den hade korrekt rörlighet i lederna. Tröttmössa, precis som sina föräldrar !

• Speck
    Ninakarolina skrev 2011-03-22 20:09:05 följande:
    Nu blir de att ligga och mysa med sambon och Signe på spikmattan och dricka lite te :).

Hahahah du är inte den enda som är trött och missuppfattar saker haha! Jag tänkte när jag läste detta "ska hunden ligga på spikmattan??".... Suck, det tog gode lång stund innan jag fatta att du skulle gosa med signe medan du låg på spikmattan....

• Speck
    Ninakarolina skrev 2011-03-24 09:48:27 följande:
    haha mysigt.
    Men fick du känna sparkar medans du såg dom :D? de var häftigt tycker jag.
    Bah, min bebis sov ju medan vi tittade in så jag fick då inte se nåt sånt Tungan ute
  • Speck
    Kevin och Freja skrev 2011-03-25 10:12:19 följande:

Nu är vagnen beställd :) Blev en sån här fast men sportchassi! Älskar Emmaljunga :)
    Hade en Edge Duo till min son också och jag är sjukt nöjd så jag var tvungen att köra på samma bana även till vår lilla tjej :)
    Vart köpte ni den och vad fick ni betala? Jag funderar på en City Cross jag, men vi får se...
  • Speck
    Capa skrev 2011-03-25 15:10:28 följande:
    Den är verkligen jättefin, älskar Emmaljunga!! Hade det inte varit för att jag är så himla kort hade jag valt denna vagnen, tycker dom är så stora och breda för en liten som jag, jag hade nog inte sett över toppen på vagnen haha
    Haha nej men guu så liiten o söt du måste va då Skrattande Jag fick en jättesöt liten bild framför mig av en liten liten tösabit med en stooor stoor barnvagn.. Tungan ute
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011