• Rae

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Enligt sista mens har jag BF den 26 augusti, därför har jag hängt på augustitrådarna men på RUL flyttades jag till 1 september så jag skriver in mig på den dagen. 

{#emotions_dlg.flower}Augustibarn 2011 {#emotions_dlg.flower} 

30 Juli    
    - Emelielj: 22 år bor i Göteborg. Barn nr 1 
    - Beba83: 28 år och bor i Skellefteå. Väntar första barnet. Vet ej kön.

31 Juli 
    - kiiia: 28 år, Lysekil. Väntar barn nr 3. Första född -07 i v38+6. Andra född -09 i v 39+2. 
    - elisan: 21 år, Solna. Första barnet.

1 augusti 

2 augusti  
    - Momii: 27år bor i Skåne, väntar barn nr 2 
    - Tejj - Therese, snart 31 år, väntar 1a barnet med sambon Niklas 39år, väntar en liten prinsessa
    3 augusti 

4 augusti 
    - Sparven79 - Sara 32 år, väntar andra barnet, har en dotter född-06. 
    5 augusti 

6 augusti 
    - SmultronCupcake - Emmy 21 år, väntar första barnet. Bor i närheten av Kalmar

7 augusti 
    - ZillyChilli:  Josse (Josefin), bor i Eneryda, 27 år, första barnet smeknamn knoddas 
    - Mamma20022005:  bor i Västmanland, 32 år, väntar barn nr.3
    - Winqvist: Sofia, 23 år. Första barnet med sambon Niklas, bor i Eskilstuna

8 augusti 

9 augusti 

10 augusti 

11 augusti 
    - Carro_frankie: från Växjö, 27 år, väntar barn nr 2, Har en dotter född 2009.
    - Mellina: Erika 20år, Borlänge, väntar första barnet, men sambo/fästman Robert har en dotter Tanja på 3 år sen tidigare. Vet ej kön, tror på en pojke=)
    - LYCKA82: Emma från Alingsås, 29 år. Väntar första barnet med sambon Peter. Tror det är en liten pojk i magen.

12 augusti 

13 augusti 
    - Ninakarolina: 23 år, Umeå, väntar första barnet, En flicka med sambon David.   
    - Gwenjen: Jennie 27 år, bor utanför Älmhult och väntar barn nr 2. Har en son född 08. 

14 augusti 
    - sarungen: Sara, 22 år, bor i hus i Västergötland (Falköping), sambo/pappa heter Fredrik,dotter 2010 

15 augusti 
    - knuts76: 35år, bor i Finland, gift med Kaj, son 2000 

16 augusti 

17 augusti 

18 augusti 
    - Isola80, Göteborg, har en flicka -09, väntar en pojke.

19 augusti 

20 augusti 
    - Mickan: Michaela, 24år, bor i USA med mannen Sean, Flyttar till Bodø, Norge i Augusti. Första barnet blir en pojk (om man inte räknar med våra två borderterrier tjejer =) Kommer från Sundsvall ursprungligen. 

- Kevin C: Linnéa, 26 år. Bor i Karlskoga med min man Daniel 22. Väntar barn nummer två (en flicka enligt BM). Har en son, Kevin, sedan tidigare född 2006.

- Liz B, 29 år, Bor i Oslo med min underbare man J och vi väntar vårt första barn, en tös (enl BM) 

21 augusti Capa- Sara 28 år, andra barnet. Storasyster född 2006 och väntar nu med spänning på lillebror. 

22  augusti

23 augusti 

24 augusti 

25 augusti 
    - Stephi: 25 år, första barnet, en flicka. Ensamstående. (Ngn mer som är ensam, hör av er)

26 augusti  
    - Chariots: 16 år & bor i Skåne. Väntar en pojke (första barnet)

27 augusti 

28 augusti 
    - carmat85: heter igentligen carita, 25 år gammal, bor i lägenhet 4 mil  norr om Uddevalla,Sambon/ pappan till barnet heter kristoffer. vi har  varit tillsammans i 6 år och väntar vårat första- vet ej kön, jag tror  pojk,sambon flicka 
    - karto682: Karin, 27 år, bor i Bunkeflostrand i Malmö, väntar första barnet med sambon Marcus. Vet ej kön - jag tror pojke, sambon flicka. 

29 augusti 

30 augusti 

31 augusti
    - emeliemarietherese: Emelie (snart) 23 år, bor i Uppsala. Väntar andra barnet, en flicka tillsammans med min man Joakim. Vi har en son född 2008 sen tidigare

1 september
    -Molle2004: 36 år, väntar 3 barnet, två pojkar sedan tidigare och tror på en pojk till. Bor i Småland. 

• Rae

Grattis till lilla Ossian! Gick förlossningen snabbt denna gång med?

• Rae

Grattis till Sparven och Kariba!
    Vilken sötnos Hjalmar är! Och Arvid är fint, det heter min 6-åring! Han är en toppenkille!

• Rae

Lycka82: vilken sötnos hon är er Agnes!

Någon mer som åkt in idag? 9 dagar kvar för mig nu...ensiffrigt känns ju spännande. Men än händer inget, känns nästan konstigt att vara ledig. Ska till BM idag i alla fall och hoppas bebisen är fixerad. 

• Rae

Emeliemarietherese: det var en flicka med fart i! Grattis!

• Rae

Mickan: stort Grattis! Jag har tänkt på er och hoppats att ni hann med förlossningen tillsammans innan din man var tvungen att åka iväg.

• Rae

Grattis till er med "nya" bebisar! 

Här blir det septemberbebis...frågan är bara vilket datum? 

• Rae

Ja, jag ska köpa amningste...det är säkert fänkål i det. Hoppas det ska hjälpa mot magknipet.

• Rae

Har fått se så många fina bilder på era små sötnosar så jag måste ju bara få visa min lille goding med! 
    Snart 6 veckor och en god och glad kille oftast men ett par dagar nu har Elmer haft lite magknip. 
    God natt, nu ska vi sova (förhoppningsvis!).
  • Rae

Carmat85: Han är inte lite förkyld eller så, min lilles bajs luktar mer nu med och är lite brunare med en del slem i så jag hoppas han bajsar ut infektionen snabbt.

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011