Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

alexander2011 skrev 2011-04-04 13:22:28 följande:
    hiiihihi våran lille var lite tvär men ganska lugn, kanske trött. låg och lekte med händerna hela tiden och sprttla till några ggr. det är helt magiskt o se den på ul. man kan ligga och kolla i evighet.
    jag ska till bm på torsdag och lyssna på hjärtat :)
    gör man det på besöket hos barnmorskan efter att man varit på ul??
  • SandraP1990

riktigt najs=) jag har faktiskt också börjat lite smått i lillens rum här hemme de e nog ganska bra å göra det tidigt så man inte står höggravid å gör det!! jag fick hem min barnvagn i förrgår=) den va riktigt najs faktisk, helt ny, röd svart kombivagn med allt till=) ett tips för er som ska köpa barnvagnar gå in på billigabarnvagnar.se jag köpte min för 3000 ink frakt å det va en grymt snygg å grym barnvagn!!

• SandraP1990

man har 14 dagars ångersrätt på dom om dom inte skulle vara nått..

• SandraP1990
    Capa skrev 2011-04-08 12:58:08 följande:
    Vilken vagn köpte ni?? Där finns ju hur många som helst Förvånad

Vi har tänkt börja med det mesta i barnrummet nu då jag inte har lust att gå höggravid mitt i sommaren och svettas ihjäl med det haha. Fixar allt det stora nu iaf så det är gjort, sen har jag nog väldans svårt att hålla fingrarna i styr med Tungan ute
    vi köpte baby luxen den längst ner på sidan på kombivagnar!! jätte bra e den=) vi e jätte nöjda, luftdäck å allt=)
  • SandraP1990
    kariba skrev 2011-04-08 13:41:49 följande:
    Vi köpte vagn på den sidan när Tuva skulle födas, jättefin men vi hade tyvärr strul med den. Hjulen ramlade av hela tiden... men det behöver inte betyda att det är något fel på¨alla vagnar
    okej,, hur satte man fast dom hjulen?? å va det en baby lux?
  • SandraP1990

jag måste fråga, en pinsam fråga men jag har aldrig bytt kläder lr blöja på bebisar så jag vet inte! det finns juh typ bebis trosor, har man dom på killar också lr finns det bebis kallingar? å när börjar man andvända dom? i början har man väl bara blöja å body lr hur går det till hjääälp, å str 50 passar det alla nyfödda lr är det för smått för barn som kommer ut längre än 52 cm å väger över 4 kilo??

• SandraP1990
    Isola80 skrev 2011-04-08 14:53:29 följande:
    Min dotter var 52 cm och 3100g när hon föddes och jag hade stl 50 på henne den första månaden. Till BB hade jag med en body i stl 50 som jag fick vika upp ärmarna på, så det kan nog vara linaw,
    hehe vill också ha en lite mindre bebis, jag va den som vägde minst av mina syskon å jag vägde 4,3 kilo. då min bror vägde över fem å min syster4.5 å min andra bror 4.6 så jag e skiita orolig att jag få en sådan bamsing!! får la hoppas att det inte går i generna då:P
  • SandraP1990
    kariba skrev 2011-04-08 16:54:27 följande:
    Vagnen är nu borttagen från sidan, tror den hette Eagle. Det var typ nå spänne man skulle klämma in och släppa när man satt på ljulet, men det lossnade hela tiden.
    sånt"klämme" e de juh på denna vagnen med:S men noo tänk om min också gör så, det hoppas jag inte annars får man väl uppfinna nått sätt att bygga om det som håller fast hjulen,
  • SandraP1990

magen börjar arta sig nu, nu e den ganska stor, går in i 20 veckan idag=) 19+0
  • SandraP1990
    Capa skrev 2011-04-11 13:43:16 följande:
    Grattis!! Halva tiden idag då!! hihi Skrattande

Ni har så finfina magar allesammans!! Får se om jag får tummarna loss och lägger ut en magbild ikväll, vecka 21 idag ju Glad Kan lägga ut en bild på den nybeställda spjälisen istället hihi

fan va nice den spälsängen va, vet du bra ställen att köpa spjälsängar? som inte kostar en förmögenhet??
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011