Bildtråd för oss med BF i aug 2011

ok jag kan väl ta ett exempel från min sida :S

shit vilka sådana där "kärlekshantag jag har fått dock sen jag blev gravid, men har lagt på mig mkt på rumpa å lår också, jag har juh för tusan gått upp typ 9 kilo redan å e i vecka 19+2! skämt som en jihu. men sen berätta morsan att två av sina fyra gravideteter gick hon upp 30 KILO, omg, e det vanligt lr???
jag hade foglossning också runt vecka 16 fast för mig verkade det ovanför underlivet å under magen, mellanpartiet där mellan mage å underliv. de gjorde jäkligt ont speciellt när man satt ner, men jag promenerade en timme om dagen sen försvann det, nu känner jag inte av det det kan åter komma om jag inte går någonting på några dagar men jag tror att promenader e ett bra sätt.. inte för alla kanske men för mig funkade det=)
asså det här med hår på magen e det någon mer som upptäckt att man har fått en del sånt??? mina e som tur blonda men dom killas å så när man har på mammabyxor lr nått som ligger mot håren, e de lugnt om man rakar magen lr finns det ett speciellt skäl te att dom finns där under gravidetet???