• Speck

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Ninakarolina skrev 2011-03-28 16:52:14 följande:

Denna bild gick tydligen. De var denna klänning jag skulle visa, fast nu sitter den på Signe ( hon är lite rädd för kameran) haha en tummen kläddning jag fick av min kompis igår fick även lilleskutt toffler eller sockar kanske de är :).

HAHAHAHA fy faaaan så söööööt!! Men stackars förtryckta hund, haha! Skrattande
  • Speck
    alexander2011 skrev 2011-03-29 10:50:00 följande:

åh vad mysigt med magar Solig

Är5 det bara jag som stör mig på att alla måste ta på ens mage!! jag börjar tycka det är lite jobbigt. Och när man träffar folk då går blicken först till magen,sen ögonen haha. visst är det roligt samtidigt men ibland blir det förmycket.

Hm, här är en till, att folk kommenterar den kan jag ta, men däremot när de ska fram o klappa... att familjen gör det är ju en sak - men arbetskollegor? Njaaaaa... Och sen finns de en på jobbet, jag känner honom inte, inte mer än artighetspratat med honom, men ända sen jag "outade" att jag är gravid så tittar han på mig helskumt och han kommer fram till mig och säger att "riktigt skimrar, det är så härligt att titta på dig".. EEEEEUUUUHHH... Känns asslemmigt och varje gång vi passerar varann i korridoren så ler han o glor.. ick.

• Speck
    Capa skrev 2011-03-29 20:23:52 följande:
    Haha det är inte det värsta, jag har blivit så hååårig på magen att jag kommer se ut som en gorilla på stranden haha Sambon bara mobbar och skrattar åt mig den jäveln. Håller nog på att få bristningar med men det borde väl håret täcka då så det inte syns haha Fy faaan för dessa hormoner alltså Katt

Hahaha! Jag har också gorillamage, det är fan fruktansvärt!! Vet ni om håret typ trillar av eller nåt efter grav eller kommer jag för alltid ha gorillamage? Obestämd

Och ang bröst, mina bh:ar är typ trånga i omkretsen, jag brukade ha 70B, men nu när jag provar bh:ar så är 75 tajt också.. Och kupan passar inte alls, provar jag en 75C är kupan ok, men det känns inte som jag kan andas, och provar jag en 80C är kupan tokstor. Provar jag en 75B är det lite trångt i kupan och jag får ingen luft, 80B är kupan stor?? Gråter

• Speck

Idaharju: Klänning nr 1 ser ut som ett tält, inte smickrande eller vacker. Klänning nr 2 tycker inte jag känns som balklänning iom dels stilen och dels längden. Klänning 3 var asläcker!! Men, du måste ju känna att du vågar bära upp den, den är inte diskret liksom. Nummer 4 diskret och elegant, med rätt accessoarer tror jag den kan va en vinnare. Nr 5 var jättefin, väldigt "Angelina Jolie höggravid på röda mattan"-aktig Skrattande

Hade det varit jag som skulle burit klänningen hade jag nog valt 4an faktiskt, eller 5an.

• Speck

ZillyChili: När folk säger "va tjock du börjar bli" så svarar jag alltid med ett leende och "tack, du med" .. Flört

• Speck
    alexander2011 skrev 2011-03-29 22:04:39 följande:
    Hmm jag sitter oxå med det dilemat. jag har vanligtvis 80 B men min e så j-la tight runtom så jag chansade på 90 ist och en kupa större för boobsen får inte plats i B längre men förvånar mig inte om dom jag skickade efter är för stora :S men då har jag om annat o växa i.

Ett tips. beställ ifrån lindex.se. där har de några få fina billiga amningsbh:ar och vanliga billiga bhar. i västa fall e det bara att skicka tillbaka. skickade efter själv idag för idag fick jag nog på mina trånga. Själv tycker jag att ju större storlek en har i omkrets på bh:n så skiftar kupan till lite större. du får testa dig fram
    Men jag har ju testat mig fram Rynkar på näsan Inga bhar passar mig längre.. jag har provat alla amningsbh:ar som finns tillgängliga i affärerna.. (tänkte köpa en amningsbh för utgår från att jag går tillbaka till vanlig stl efter grav..) Nåväl. Jag väntar just nu bara på att brösten ska växa i en 80C och det hoppas jag på kommer hända, men kanske inte.
  • Speck
    Capa skrev 2011-03-30 10:21:47 följande:
    Det trillar nog av sen, HOPPAS jag iaf!! Annars blir det till att lasra bort det haha. BH-storlekar nu är ju hopplöst här med, mina bröst är enorma.... köpte 2 nya men dom är redan för små, verkar aldrig som det ska sluta växa här Rynkar på näsan
    Nääe.. jag gör nog rätt som väntar med att köpa bh isf. jag är fan inte gjord av pengar Tungan ute får börja gå utan Flört
  • Speck

Jag tycker själv att jag ser mest tjock ut haha! Har lagt sig på sidorna också, så fått lite "lovehandles" också.. Tungan ute

• Speck

Ninakarolina: Fina kläder och söt bebismage! Men jag tyckte du sa att du var en flodhäst - tror det är nån som överdrivit lite Tungan ute Du va ungefär som mig i magsize och jag är ingen flodhäst! (inbillar jag mig) Drömmer

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011