• Speck

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

SandraP1990 skrev 2011-04-26 17:43:21 följande:
    vecka 21+1=)

Fin gravidmage! Vet du vad det är för kön på din bebis? Ställer för övrigt samma fråga till dig Carmat!

Får höra fler o fler säga att jag kommer få en pojke för att magen är så "framåt" och för att jag inte blivit så bred. Hur mycket sanning är det i sånt tror ni?
  • Speck

Mina bröst läcker inte, vafasiken är jag den enda eller? Obestämd 

• Speck
    alexander2011 skrev 2011-04-27 20:40:37 följande:
    Finns ju med kedja på denna sida ninakarolina

www.lillamirakel.se/mamma/gravidsmycken-bola-...
    Fanns kedja på båda sidorna Glad Jag tyckte de var fina, fanns många att välja på! och kul idé att ha ett smycke med ett ljud som barnet känner igen.. Hittills så kan väl barnet identifiera min o makens röst kan jag tänka, samt jesse o loognas på vinyl eller martin o sannas på bandit haha! Det är de rösterna som är mest runt bebis Tungan ute

Vet ni om det säljs såna i butiker också? Jag är inte så mkt för att beställa online.. Jag handlar typ bara på CDON online..
  • Speck

Sandra: Hell to the no! Jag ställer INTE upp som chaffis! Om jag ska med nånstans är det klart jag kan köra, men annars får folk ta sig kommunalt. Klart jag fått förfrågningar men jag skyller på att jag blir så trött nu iom grav Flört

• Speck

Skönt o höra att jag inte är ensam om att inte läcka!

Tejj skrev 2011-04-27 21:25:21 följande:
    Jag tillhör oxå en av dom lyckliga som inte läcker.... ännu.... går in i vecka 27 idag.... men har en liten gul "skorpa" precis på lilla hålet där mjölken kommer rinna ut.... så antar att det nån gång kommit ut en droppe eller två... men som stannat där... jag pillar inte bort den, med risk för att det sätter igång produceringen.... =)
    Sådär har jag iofs också men jag trodde det var talg eller nåt typ haha.. tanken har inte slagit mig att det kunde vara mjölk.. *doh!*
  • Speck
    alexander2011 skrev 2011-04-28 09:34:36 följande:
    Och Kraiba: Ja precis som den ska sparka sig ut. jätte jobbigt o det känns obehagligt haha.. åh vad skönt att det är fler som känner så. fan vad löjlig en är en blir orolig när en känner minsta nya sak... jag kommer säkerligen bli en hönsmamma
    Så har jag också, jag ringde sjukvårdsupplysningen igår för att jag blev så nojjig att dens konstanta sparkande mot "utgången" kunde få mig att börja vidga mig eller att moderkakan skulle gå sönder eller nåt.. Sjuksköterskan jag pratade med kunde knappt hålla sig för skratt. Men dte är extremt obehagligt och gjorde tom lite ont idag, bebis ligger verkligen o sparkar rakt neråt..
    ZillyChili skrev 2011-04-28 15:52:32 följande:
    Hur har ni spenderat denna underbara påsk med underbart väder???

Fullt letande efter påskägg!

Härliga sol och tack och lov för alkoholfria öl!!!!
    Så du törs sola magen? Jag är så orolig att man ska "koka" bebisen.. Haha asså här har vi hönsmamma nummer 3!!
  • Speck

Tejj: Vi har inte haft sex många gånger.. först så mådde jag illa o hade lite problem med blödningar, sen så blev jag så känslig där nere att det typ gjorde ont vid beröring, sen nu så är jag nog mest för stor för att han ska vilja.. Och nu såhär på sistone med foglossning o sammandragningar så har jag inte varit så på heller..

Svartros: Oooh den blåa klänningen gillade jag jättemycket! Lindex sa du? Skrattande

• Speck
    Sandra: Att köpa kläder o välja namn räckte inte för mig, jag vill fortf vänta tills efter förlossningen. Däremot är jag ju ändå väldigt nyfiken på vem det är där inne! Sen att bestämma namn, vi har några förslag till varje kön och sen får vi se vem det är som kommer ut Glad Eller nä, vi har ett pojknamn och flera tjejnamn.. men det är lättare att komma på tjejnamn Skrattande
  • Speck
    Ninakarolina skrev 2011-04-29 18:38:34 följande:
    Gjode ett kap för nån dag sen, köpte en bilbarnstol (babyskydd, med bas) för bara 400:- vet inte om jag sagt de eller lagt upp bild haha... är så virrig men jag gör de nu iallafall :).

Tvätta upp den idag, så nu lyser de grönt :D.
    Köpte begagnat eller? Såg väldigt fräsch ut!
  • Speck
    Beba83 skrev 2011-04-30 15:02:01 följande:
    Ni som inte har någon vidare sexlust hur har ni det med sexdrömmar då?
    Hade en del förut medan jag fortf ville men nu när lusten är borta så handlar drömmarna mer om sånt som upptagit min skalle dagtid.. T ex har jag tänkt på för tidig födsel drömmer jag mardrömmar om det, natten till lördagen drömde jag att jagvar ARG!! För då hade jag HELA dagen behövt höra mina kollegor och min familj klaga på att allt jag gjorde var att vara negativ och sur och inget passade.. Så då tog jag ut det i en dröm och var rosenrasande i min dröm.
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011