• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-10-13 21:12:42 följande:
    är eran mens efter förlossningen oxå helt knepig?
    Jag har inte fått min mens än, har haft en konstig känsla i magen och vart super trött yr, m.m men är förkyld. sambon sa att jag fått mer put mage... panik testa igår men var inte gravid... får hoppas man inte testa förtidigt bara haha. rädd.
  • emelielj

Oliver är elva veckor och jag ammar inte alls längre men har inte fått tillbaka mensen än! Borde inte den komma snart?

• Kevin och Freja

Fick min mens igår men det var bara över dan... Mitt avslag hade jag i nästan sju veckor och nu mens igen... Är väldigt trött på blod nu måste ja säga!!

• emelielj

En timme efter mitt inlägg kom den, haha! Idag vände sig oliver från mage till rygg. Stolt mamma! :)

• Mickan

Bästaste sonen var väldigt fascinerad över att flyga och skötte sig utmärkt! Nu blir jag sugen att åka tillbaka till Texas och hälsa på!

• Guldklimparna060811

En av mina bästa vänner har fått 3 flickor o hon har ingen mens alls.

Jag la mina ppiller för 10år sen, har varit gravid 4ggr o mensen har varit borta längre perioder :) Jag HATAR verkligen mensen blääää!

• alexander2011
    Kevin och Freja skrev 2011-10-14 14:21:48 följande:
    Fick min mens igår men det var bara över dan... Mitt avslag hade jag i nästan sju veckor och nu mens igen... Är väldigt trött på blod nu måste ja säga!!
    vet precis hur du känner. jag hade min i 5-6 veckor, tycker precis jag har slutat blöda men nu är det igång igen är så trött oxå på det
  • alexander2011
    Ninakarolina skrev 2011-10-14 12:41:53 följande:
    Jag har inte fått min mens än, har haft en konstig känsla i magen och vart super trött yr, m.m men är förkyld. sambon sa att jag fått mer put mage... panik testa igår men var inte gravid... får hoppas man inte testa förtidigt bara haha. rädd.

tar ni det som det kommer? vill du oxå ha en till? :) spännande hihi, inget o vara rädd för. lika bra att avla klart  hahaha
  • Mickan

Jag är skiträdd för att få fler barn för känner att min son är så underbart vacker och har så mycket anlag från mig som jag är superglad för. (min mans systrar är inte så vackra och väldigt maskulina) så är livrädd för att få ett barn som ser ut som dom! Låter hemskt men första månaderna drömde jag mardrömmar om det hela tiden tills jag i v 20 fick reda på att det var en pojk, då släppte all rädsla!!! Skulle jag veta att alls barnen skulle se ut som Dean hade det inte vart nått problem alt att jag bara får pojkar....

Förlåt, ganska bisarra tankar men sjukt skadat efter ha hållt på med avel på både smådjur, hundar och hästar... Tänker hela tiden genetik och anlag...

• Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-10-14 23:22:49 följande:
    tar ni det som det kommer? vill du oxå ha en till? :) spännande hihi, inget o vara rädd för. lika bra att avla klart  hahaha
    haha. Jag tål inte mina egna hormoner så kan inte tillsätta , så kan inte äta p-piller för då blir jag as deppad. huvva. Och inte så roligt att köra med regnrocken haha... Men vi har vart tillammans i 4 år, visst vi vart gravida och gjore en abort när vi just mblev tillammans. sen kom penny planerat och de var ju flera år efter. så jag tror inte jag blir gravid om han inte kommer i mig... visst kan man ha otur/tur ändå... men tror de är rätt så svårt. Nej vi planerar inte syskon såhär tidigt haha.. Men vete tusan vad jag skulle göra om njag vart gravid så här snabbt efter min hell till graviditet. Vill inte göra en abort igen huvva, de var inge kul. Men de blir nog jobbigt att ha en bebis som inte kan gå och sen få en till... och de där med att bära på penny helatiden med en gravidmage och massa sd och kanske foglossning är inget jag vill vara med om haha. Men kankse får en smidig andra  grav de vet man ju inte. Men du är ju galen som sattsar redan ... helt sjukt haha.
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011