Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Oliver är elva veckor och jag ammar inte alls längre men har inte fått tillbaka mensen än! Borde inte den komma snart?
Fick min mens igår men det var bara över dan... Mitt avslag hade jag i nästan sju veckor och nu mens igen... Är väldigt trött på blod nu måste ja säga!!
En timme efter mitt inlägg kom den, haha! Idag vände sig oliver från mage till rygg. Stolt mamma! :)
Bästaste sonen var väldigt fascinerad över att flyga och skötte sig utmärkt! Nu blir jag sugen att åka tillbaka till Texas och hälsa på!
En av mina bästa vänner har fått 3 flickor o hon har ingen mens alls.
Jag la mina ppiller för 10år sen, har varit gravid 4ggr o mensen har varit borta längre perioder :) Jag HATAR verkligen mensen blääää!
Jag är skiträdd för att få fler barn för känner att min son är så underbart vacker och har så mycket anlag från mig som jag är superglad för. (min mans systrar är inte så vackra och väldigt maskulina) så är livrädd för att få ett barn som ser ut som dom! Låter hemskt men första månaderna drömde jag mardrömmar om det hela tiden tills jag i v 20 fick reda på att det var en pojk, då släppte all rädsla!!! Skulle jag veta att alls barnen skulle se ut som Dean hade det inte vart nått problem alt att jag bara får pojkar.... 
Förlåt, ganska bisarra tankar men sjukt skadat efter ha hållt på med avel på både smådjur, hundar och hästar... Tänker hela tiden genetik och anlag...