Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Mickan skrev 2011-04-19 17:45:56 följande:
Min kusin gjorde ett projekt om sockerberoende och Hårdbrödet utan pålägg stillar sockerberoendet. Morötter innehåller ju en hel del socker också. Stillar behovet av att tugga kankse men hårdbröd funkar bättre när vi pratar om att minska sockersuget.Men jag ska ta till mig av era råd, och sen samtidigt försöka inse att viktuppgång är liksom oundvikligt, bara försöka gilla läget.
alexander2011 skrev 2011-04-19 10:17:06 följande:
Haha nej jag försöker inte att skrämmas. det jag är mest rädd för över allt är att jag VET att sambon kommer att svimma :S vi ska be sköterskorna lägga en filt över benen så han inte ser nått o torka av barnet innan den läggs på bröstet för hans skullNinakarolina / Smultroncupcake: Fina magar! Ni har ganska lika magar faktiskt

Jag har kudde när jag ligger på sidan men inte medan jag vänder mig om..

Oooouch, det lät inget vidare!! Jag sover med en amningskudde som jag lägger mellan benen vid låren liksom sen drar jag den upp och lägger ena armen över. Skiiiiitsköööönt!! Bäckenet kommer i rätt balans då och magen hänger ändå fritt liksom. Rekommenderas verkligen!!
 Nu har inte jag nån amningskudde men en vanlig kudde men jag råkar ofta putta bort den när ja sover.. Jag får sova när bebis är ute istället