Två ma i rad och hjärtljud båda gångerna i v 6+
Hej. Jag har varit med om precis samma sak 2 ggr på raken. Det skedde i juli och oktober -10. Jag gjorde då ett tidigt vul eftersom jag har varit med om ett tidigare missfall -02 och var lite orolig. På båda vul så såg man ett hjäta i vecka 6 och sedan efter några veckor så började jag blöda och det vosade sig då att det hade avstannat ganska direkt efter ultraljudet.... och då blir man rätt nojig... är det ultraljudet som gjorde det eller vad är det för fel? Det är precis som att när hjärtat ska börja utveckla sig så vill det inte.
Nu så tror jag att jag är gravid igen, jag har inte tagit testet än men har gått "över tiden" med 2 dagar och har alla symtom som jag brukar ha när jag är gravid...ska ta det så snart min sambo kommer hem från en jobbresa, Hoppas hoppas...:)
Jag har två barn som är födda -01 och -03 så när jag har varit inne så säger läkaren att jag kan få barn så du har nog bara otur och ibland kan det bli många MA efter varandra, men det känns fruktansvärt jobbigt när man blir drabbad flera gånger.
Hur har det gått för dig och vad säger läkarna? Ska du få göra en utredning eller vill dom att du ska fortsätta och hoppas att det går bra nästa gång?
Om det är någon fler som varit med om samma sak så får ni gärna berätta, jag skulle så gärna vilja veta om man kan göra något åt det och vi vill så gärna ha en liten bebis :)