Inlägg från: Malajen1970 |Visa alla inlägg
  • Malajen1970

Ok att ha blöja på sig som vuxen?

Man kan köpa blöjor för vuxna i sverige och i tyskland. 

• Malajen1970
    Anonym (Kissi) skrev 2011-11-15 13:14:57 följande:
    Nu när det börjar bli kallt ute är det superskönt att ha en blöja i stjärten.
    Håller med dig om det, har blöja på mig så länge jag inte är på jobbet, synd att man inte har någon som byter på mig. Något som jag drömmer om.
  • Malajen1970

Jag tror att många "lånar" ifrån jobbet då de har så dålig lön inom vården. Det är bara en tanke men för mig är det svårt att säga till 100 om det är så.

• Malajen1970

Skulle inte vilja riskera mitt jobb för stölder. Blir ju polisanmäld och får inget nytt jobb osv men inte så många som tänker på det.

• Malajen1970

Tur att man inte har de problemen ännu. Vill kunna byta när man vill och inte när de vill. 

• Malajen1970

Det är jag glad för men lär ju hamna där för eller senare. Som det är nu så vill jag helst slippa boende för att få hjälp.

• Malajen1970
    Anonym (Kissi) skrev 2011-12-12 11:35:17 följande:
    Jag tror man kan säga lite både och. Jag är rädd att inte hitta en toalett och kissa på mig...
    Du gör helt att använda blöja, jag gör likadant.
  • Malajen1970
    TessTess93 skrev 2012-12-19 23:13:44 följande:
    Ja det är okej!!
    Människor ska inte bli kränkta för att dom kanske inte hinner till toa alla gånger!
    Precis, är ju en bra trygghet med.
  • Malajen1970
    Frontline skrev 2012-12-19 23:22:30 följande:

Jo fast stjäla blöjor från jobbet som TS gjorde är inte OK

Att stjäla är ingen bra ide oavsett vad det är. Skulle aldrig ta saker ifrån min arbetsgivare.
  • Malajen1970
    TessTess93 skrev 2012-12-19 23:29:35 följande:
    Jag är 19 år och använder tjockare bindor som säkerhet när jag går ut för att jag inte kan kontrollera min blåsa och hålla helt tätt..

Jag är så jävla trött på att folk inte ser på mig som en normal människa!! Jag får ofta höra kränkande saker och folk har även slagit mig för att jag har ett "handikapp"..

Jag tycker människor borde inse att det är ganska normalt att vuxna och även ungdomar har blöja eller liknande och dom ska inte behöva bli kränkta för det!
    Håller med dig om det, tyvärr så finns det mobbare överallt. Har själv blivit mobbad för blöjan och andra saker som har med baby att göra.
  • Malajen1970
    Anonym skrev 2012-12-19 23:43:37 följande:
    Gud va ni nojar er för att hon stjäl de e "bara" blöja inte gul som om dom skulle märka att nån blöja e borta men dom skulle nog märka om guld e borta så sluta noja er för de ..Minns människor som stjäl värre saker än de lila Jag säger inte de e okej de e FEL men ni nojar er som om de vore guld eller pengar 
    Så du stjäl ifrån ditt jobb med?
  • Malajen1970
    TessTess93 skrev 2012-12-19 23:48:59 följande:
    Men det är ändå inte rätt att stjäla även om det är lite åt gången!
    Vill man ha problem med att få nytt jobb om man stjäler ifrån jobbet. skulle aldrig falla mig in att göra det.
  • Malajen1970
    TessTess93 skrev 2012-12-20 00:02:01 följande:
    Inte mig heller.. Idioter som gör så.. Och tänk vad dom får betala om dom blir tagna på bar gärning..
    antingen så man sina egna blöjor eller så kollar man på nätet efter vuxenblöjor än att stjäla. Vi två tänker likadant.
Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?