Ok att ha blöja på sig som vuxen?
Tycker det är konstigt att det är så många som klagar på att ts snor från jobbet, inte för att jag själv skulle göra det, utan för att nästan alla trådar jag läst som handlar om förlossningar så skriver i princip alla att dom så oskyldigt "lånar" hem både bindor och nattsärkar och det ena och det tredje, bara för det är så "praktiskt". Vissa till och med tipsar andra om att "låna" hem alla dessa saker. Tycker som sagt fortfarande det är fel, sjukt att alla ska utnyttja vårt välfärdssystem(som faktiskt är väldigt bra) bara för att man kan. Och varför skulle man ha rätt att stjäla bara för man ska föda barn liksom, en stöld är ju ändå en stöld. Jag blev iaf förvånad att så många tycker som jag, trodde det var accepterat i samhället att stjäla från sjukvården eftersom nästan alla verkar göra det och verkar inte skämmas över det heller när dom sitter och tipsar varandra och räknar bort att köpa vissa saker till bebisens ankomst för det kan man ju "låna" från sjukhuset. Har själv fött två barn och har inte ens tänkt tanken att börja plocka på mig så mycket jag kan innan utskrivning.