Inlägg från: Anonym (Big baby) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Big baby)

Ok att ha blöja på sig som vuxen?

Många vuxna använder blöja är vanligare än man tror. Håller med att många toaletter är skitiga och luktar piss. Använder hellre blöja än att gå in på skitig toalett som stinker.

• Anonym (Big baby)

Många tar saker som man inte borde göra, skulle jag sno ifrån mitt jobb så har jag inget jobb kvar.

• Anonym (Big baby)

Har alltid blöja på mig när jag inte har min dotter hos mig.

• Anonym (Big baby)

Hade inte velat ha samma blöja i flera dygn.

• Anonym (Big baby)

Någon mer vuxen som använder blöja

• Anonym (Big baby)
    Anonym (Kissi) skrev 2012-08-10 19:41:29 följande:
    Det där var ju jättelänge sen. Jag hade njurbäckeninflammation, det var därför jag kissade på mig.
    Använder du blöja idag?
  • Anonym (Big baby)

Använder blöja för att jag gillar det. 

• Anonym (Big baby)
    Anonym (samorina) skrev 2012-08-11 06:49:38 följande:
    man kan få inkontinens av många olika saker, förlossning, slapp muskulatur,urinvägsinfektioner som återkommer mot det finns en veckas mediciner, njurproblem ,och nedsatt glukostolerans och diabetes. Man kan ha mycket problem med bäckenbottnens muskler, Många kvinnor kan  inte ens besöka simhallar för  klorets skull och infektioner av många besökande. Man kan få problem efter sommarens bad. Ej bytt blöja under natten kan ge problem, gravida behöver ofta kasta vatten ofta .I vilket fall som helst har du haft njurbäckeninfektion det kan behövas kollas upp Teena Lady har små  trosskydd man kan få på recept
    Vad händer om man inte byter blöja på natten men jag lägger mig aldrig med våt blöja och kissar inte på mig under natten.
  • Anonym (Big baby)
    Anonym (Kissi) skrev 2012-08-16 20:44:20 följande:
    OBS! Jag behöver inte blöja längre.
    Så du använder inte ens det längre då.
Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?