Inlägg från: Asperger1998 |Visa alla inlägg
  • Asperger1998

Ok att ha blöja på sig som vuxen?

Anonym (Kissi) skrev 2013-02-20 12:25:40 följande:

Och född 1989?

Jag va tvungen att göra en ny så det står 1998 nu Katt
  • Asperger1998
    Anonym (Big baby) skrev 2013-02-21 10:31:23 följande:
    Hur länge har du använt blöja?

Sen jag va liten Glad vet inte exakt vilket årtal Oskyldig Du då ?
  • Asperger1998
    Anonym (tänker också) skrev 2013-02-25 23:15:08 följande:

Förstår egentligen inte frågan ang blöja på vuxen, vadå okej? För den som inte riktigt kan kontrollera sin blåsa finns väl inget val om man inte vill kissa ned sej förståss. Lider själv av läckage och har aldrig frågat någon om det skulle vara okej att jag har blöja, finns ju liksom inget annat att välja på som jag ser det visst det kan kännas rätt jobbigt ibland eftersom den sociala acceptansen inte tillåter en i övrigt frisk vuxen att bära blöja. Själv är jag faktiskt hur konstigt det än låter tillfreds med mitt beslut att bära blöja för det gerk mej ändå möjlighet att leva mitt liv så normalt som möjligt trots mitt handikapp för tro mej att inte kunna hålla tätt är faktiskt ett handikapp både fysikt och socialt.

Mycket starkt sagt Guld i mun Jag håller med dig till 100 procent Katt Det är inte som är det okeej för mig att ha blöja?
    Jag har blöja, {#emotions_dlg.flower} Och oavsätt vad folk tycker om mig för det så underlättar det mitt liv något så enormt Tyst
    Sen finns det alltid folk som retas men dom är inte kompisar Gråter Man måste inte lyssna på dom Skrikandes Nu är jag inte vuxen men jag får svara endå väl ? Solig Jag behöver inte säga min ålder den står i mitt namn. Men mig få ha en åsikt också Obestämd Och jag tycker att om man behöver blöja/inkontinenskydd så får man ha det. Det är inte pinsamt att ha något varmt och tjockt mellan sina ben Rynkar på näsan Jag tror det är att folk ser negativt på blöja, bara bebisar. Men jag blev mycket inspererad av din text och tack Cool Själv skäms jag inte för min hinder men många lider Gråter Och det är för det finns person som är elaka personer. som i skolan så kan dom retas för saker Demon All är olika och man måste va snäll mot alla och acceptera alla för hur dom är Nalle Kan inte sova för är magsjuk Gråtermamma skulle endå döda mig om jag satt och skrev nu Förvånad förlåt att jag stavar dåligt. kram godnatt och skäms inte för era skydd Oskyldig jag skäms bara om jag träffar en söt tjej som igår Skäms men jag sa det till henne och hon sa jag bryr mig inte om sånt vi kan va vänner ändå.
  • Asperger1998
    Anonym skrev 2013-02-26 14:43:24 följande:
    Vad är det med dig och smyliesar ? Du verkar lite jaa knäpp, kanske därför du heter Asperger här.

Jag föddes sån Solig
  • Asperger1998
    Anonym (Big baby) skrev 2013-03-03 19:44:15 följande:
    Många som gör det.
Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?