Inlägg från: Anonym (USK) |Visa alla inlägg
  • Anonym (USK)

Ok att ha blöja på sig som vuxen?

Skulle jag komma på dig med att stjäla blökor skulle jag anmäla dig till chefen.

• Anonym (USK)
    Birdie skrev 2011-05-13 23:36:48 följande:
    Kanske låter knäppt men jag använder alltid små blöjor vid mens, inga vanliga bindor funkar. Och har  vid några tillfällen även haft på mig det om man ska någonstans långt, där det inte finns fräscha toaletter.
    Jag har faktiskt lite fobi för offentliga toaletter som ibland är skit äckliga.
    Kissar du i blöjan då menar du?
  • Anonym (USK)
    Birdie skrev 2011-05-13 23:50:16 följande:
    Nope, har bara haft det utifall att man inte hinner hem. Håller mig hellre
    OK. Men om du inte hinner hem så är det okej att kissa i blöjan om jag fattar dig rätt. Som alternativ till att kissa ute exempelvis?
  • Anonym (USK)
    Anonym (tänker också) skrev 2011-11-16 15:19:15 följande:
    Får väl hoppas att stölderna på arbetsplatser där det finns vuxenblöjor inte är så omfattande.
    Det tror jag att dom är. Hos oss är det en massa svinn. Mest på småskydd. Mina kollegor har väl inte råd att köpa bindor.
  • Anonym (USK)

Den som behöver blöja ska naturligtvis ha det.

• Anonym (USK)
    Malajen1970 skrev 2011-12-06 20:25:12 följande:
    Tur att man inte har de problemen ännu. Vill kunna byta när man vill och inte när de vill. 
    Det går väl bra om du är hemma och kan bestämma själv. Skillnad om du är på boende.
  • Anonym (USK)
    Anonym (Big baby) skrev 2013-02-08 09:51:21 följande:
    Den var ju bra

Det är bara du själv som kan se till. På med blöjan bara!
  • Anonym (USK)
    villyvicky skrev 2013-04-22 10:36:16 följande:
    Så du skäms för att du har mindre blåsa än andra, men inte att SNO blöjjor på jobbet och sen ha på sig dom ute bland folk, när du shoppar? Är det inte pinsamt då att lukta kiss och bajs, ha en stor ålderdomshems blöjja på sig som bullar ut och syns genom brallorna? Varför ställer du en sån fråga här, vilket har ställts förut, allt bara för att locka fram naiva som tror detta skulle vara sant, haha. Varför inte bara ha en tshirt och endast vita blöjjor nertill i sommar, när det är varmt ute igen? Då ser du ju vad folk tycker när du är ute och shoppar. Det roliga vore ju om du gick med två stora förpackningar med just Tena under var arm, sen pruttar du loss lite också då och då, när du står i kön och väntar tex. Skaffa napp också på det! Snälla...kan du inte göra det? Bara för att roa oss lite...? Lägg upp på YouTube, jag vill se precis det momentet då du blir arressterad, tänkte du kunde ju ta med dig nån blöjkompis som kan filma dig. Det måste du väl ha, massa vänner som använder blöjja, jag menar, det är ju sååå normalt och vanligt! Kom igen nu, no proof without pictures!!

Men? Varför skulle hon inte ha byxor på sig?
  • Anonym (USK)
    villyvicky skrev 2013-04-22 12:17:53 följande:
    Varför inte bara INTE ha blöjjor på sig och KISSA I TOALTTEN, där det sig bör kissas? Alltså...va, hahahahaha! Och, enligt TS så låter det ju inte som ett inkontinent problem, snarare en aktiv blåsa och hon ORKAR inte gå på toa när hon är ute och shoppar. Sen kan man läsa TROLL också. Troll med blöjja kanske?

Jag tycker synd om henne. Inte roligt att gå med blöja.
  • Anonym (USK)
    villyvicky skrev 2013-04-22 18:10:38 följande:
    Men det tycker ju TS, att det är helt fantastiskt att få ha blöjja på sig, föredrar det, lever för blöjja, tom blir kriminell för blöjjan. Sen börjar säkert blöjjbehövet att öka sakta men säkert, TS börjar dra sig undan för sina normala aktiviteter endast för att få hålla på med blöjja...jorå, jag har sett detta beteende förut.

Tycker nog du överreagerar lite...
Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?