• Amoudara

    Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?

    Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?

  • Svar på tråden Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?
  • Amoudara

    Kom in på ämnet med en vän igår vilka komplimanger som är de bästa och varför också.

  • sognando sogni vero

    "Först när jag träffade dig vågade jag vara mig själv." sa min underbara sambo till mig och jag blev så rörd att jag började gråta.
    Det är absolut det finaste någon har sagt till mig någonsin.

  • Topcom

    "Helena, jag tror inte att du förstår vilken talang du har. Jag kan inte ge dig annat än tresiffrig bokstavskombination i betyg"
    Min lärare i foto C:) En av de bästa komplimangerna jag har fått, därför jag kommer ihåg den trots att det var två år sen. 

  • Amoudara

    En av de finaste jag har fått är nog från en arbetskamrat som sa att "du lyser upp rummet när du kommer och får folk att må bra". Den var så ovantad också.

  • Smultron ett
    Sthlmsparlan skrev 2011-01-30 11:08:04 följande:
    "Helena, jag tror inte att du förstår vilken talang du har. Jag kan inte ge dig annat än tresiffrig bokstavskombination i betyg"
    Min lärare i foto C:) En av de bästa komplimangerna jag har fått, därför jag kommer ihåg den trots att det var två år sen. 
    bokstavskombination. Är det inte det man brukar kalla Adhd?
    Jag är den som är den!
  • u77

    "mamma du är snällast i heeela vääärlden" sa stora sonen till mig häromdagen. Det värmde i mitt hjärta Hjärta

  • Amoudara
    u77 skrev 2011-02-02 11:25:22 följande:
    "mamma du är snällast i heeela vääärlden" sa stora sonen till mig häromdagen. Det värmde i mitt hjärta Hjärta
  • Sveem

    Fick ett brev utav min pojkvän igår ( han är iväg och jobbar) som började:

    Varje morgon när jag vaknat tittar jag på bilderna av dig och blir så lycklig, så lycklig som bara du kan göra mig. Önskar du känner samma sak för mig. Tillsammans med dig blir jag hel.

    Helt underbart att ha ett sånt brev på hallmattan när man kommer hem från en tuff skoldag :) 

  • Suck och suck

    Har fått många fina komplimanger men skriver en som jag fått nu, av flera: "DU ser ju MYCKET yngre ut" (än mina 44. Just nu blir jag glad av den här typen av komplimanger, för de passar bra att de kommer just nu.

Svar på tråden Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?