• Lycka 1
    tundra skrev 2011-02-07 17:11:20 följande:
    Tack Lycka1! Tycker att du kämpar på jättebra också! Skäms
    Dag 8, påse 4 gjord. Mår riktigt bra idag. Bästa dagen igen so far. Det har tagit en vecka för kroppen att vänja sig. Så det verkar som att det nu bara är transportsträcka fram till helgen. Pepparpeppar.
    När jag gick på ren kur så bara väntade och väntade jag på att jag skulle börja må bra och att kroppen skulle vänja sig. Men det kom aldrig, jag kände mig mer och mer sjuk och orkeslös så till slut kunde jag knappt röra mig utan att det svartnade för ögonen.
    Kommer inte ihåg om det var på dag 12 el 13 som jag gav upp och började äta ett mål om dagen.
  • Lycka 1

Ska du äta ren kur fram till måndag? Och då köra lchf?

Jag har bestämt mig för att sluta helt med pulver nu. Eller jag bestämde mig igår. Vill inte fortsätta må så dåligt som jag gjort.
    På måndag ska jag börja med gi rivstart. Tror det nästan är exakt lika som lchf.
    Men jag äter enligt gi redan nu, har lite introduktion på några dagar . Ska försöka läsa på så mycket som möjligt fram till måndag och köra strikt då.

Igårmorse var jag ute på min morgonpromenad. Det är en runda på 45min men jag mådde så dåligt, var helt matt och yr så rundan tog 55min. Efter det sov jag i två timmar!
    Igårkväll åt jag sallad med räkor, fetaost m.m och idag gick promenaden galant. Gick 45 min och mådde fortfarande bra när jag kom hem.
    När jag kom hem åt jag frukost som bestod av kesogröt och hallon. Så gott! Och så mätt jag blev! Lite skillnad motför en pulvershake .

Nu ska jag inte fresta dig för mycket, haha. Du är superduktig och kommer klara sista dagarna galant!

• Lycka 1

Hejaheja!
    Tänk vad du kommer längta till din första måltid på måndag. Och när du väl får den så kommer du vara proppmätt efter hälften .

För mig går det superbra! Känns verkligen som att jag har hittat rätt nu med gi/lchf.
    Men jag vet inte ännu vad som händer på vågen. Om det hänt något?!
    Ska inte väga mig förren på fredag även om jag är nära varje dag.

www.delillaextra.blogg.se

• Lycka 1

Härligt att du mår bra!
    Jag tänk vad gott det kan vara med kyckling och broccoli. Får hoppas att vi kan utbyta lite tips och recept sen när du börjar äta.

Ikväll har vi ätit heta jätteräkor med chili och lime. Verkligen supergott!
    Till det hade vi wokade grönsaker och svamp.

Nu sitter jag och njuter av ett glas rött. Kanske blir det en liten bit 70% choklad sen, Har inte bestämt mig än. Framför mig på bordet står en skål chips, en stor skål lösgodis och två stora chokladkakor marabou mjälkchoklad med daimsmak. Bredvid mig sitter hela familjen och smaskar . Men konstigt nog känner jag mig inte speciellt sugen.

Svar på tråden Nutrilett start 31/1