Vad är poängen med fisting?
Jag begriper det inte. En anledning till att jag inte begriper det är att jag inte tror på att det är skönt för den som blir utsatt. Är det något ni ställer upp på för att era karlar har fått se för mycket porrfilm?
Jag begriper det inte. En anledning till att jag inte begriper det är att jag inte tror på att det är skönt för den som blir utsatt. Är det något ni ställer upp på för att era karlar har fått se för mycket porrfilm?
En KK jag haft tände enormt på det, han sa att det var hett att se en tjej ta emot så mycket. Att tjejen blir riktigt fylld. Funkade dock inte på mig, bara fingrarna fick plats - men vad jag har hört så kan det vara mycket skönt.
Mitt ex var galen i att bli fistad och leka med riktigt stora leksaker och fick superstarka orgasmer om jag fistade henne samtidigt som jag slickade, och efter fistandet kom hon om och om igen av vanliga samlag och petting, då hon tyckte det kändes som att min kuk var "enorm" (det låter lite motsägelsefullt). Själv blev jag tänd av att hon hängav sig så och av att hon njöt, men själva fistandet i sig var inte något som tände mig så att säga
Jag tror det är folk som har knullat ett tag, flera, flera år... inget oskulder börjar med så att säga. Folk som börja tröttna på "svenssonsexet" och börjar laborera i sängen.... Gränserna sprängs med tiden och experimenten och till slut hamnar näven i musen. Det tror jag.
Är själv kvinna och skulle aldrig i hela mitt liv ha upp en hel näve, måste kännas som en mindre förlossning. Eller vissa människor tänder kanske på smärta blandat med lite "skönt".