Vad är poängen med fisting?
Jag begriper det inte. En anledning till att jag inte begriper det är att jag inte tror på att det är skönt för den som blir utsatt. Är det något ni ställer upp på för att era karlar har fått se för mycket porrfilm?
Jag begriper det inte. En anledning till att jag inte begriper det är att jag inte tror på att det är skönt för den som blir utsatt. Är det något ni ställer upp på för att era karlar har fått se för mycket porrfilm?
Första gången jag "gjorde" det hade jag aldrig hört talas om det.
Kände bara att det var skönt ju fler fingrar som gled in (vi höll på länge och med mycket glid och planen var (så vitt jag vet) inte att det skulle bli fist från början). Sen smet han in hela handen och det var en gudomlig känsla. Något av det skönaste jag varit med om.
Dvs jag var totalt opåverkad av att man skulle göra så enligt porrfilmer.
Jag ställer verkligen inte upp på något jag själv inte vill.
Och släpp alla jämförelser med förlossning och fist. De har verkligen inte med varandra att göra och det är två helt olika känslor och upplevelser.
Och nej - det blir inte som att "vifta med en limpa i Globen" efteråt.
Däremot så förstår jag att alla inte vill eller kan. Men jag blir så förbannat trött på när folk skriver mig på näsan att jag är porrskadad mm.
Jag och min kille har försökt det där, men han får bara in fyra fingrar och sen tar det emot när han närmar sig knogarna så fisting blir det inget av här. Kan tillägga att han har pyttesmå kvinnohänder ^^
Det är skönt, men det krävs massor av tid, glid och tålamod.
Visserligen kollar jag på porr, visserligen var det porren som gjorde mig nyfiken på att bli fistad, men att jag är skadad för att jag gillar att bli fistad, kan jag inte hålla med om. Alla gillar olika helt enkelt.
vissa gillar det , andra inte . det lär du väl ändå begripa ts ? jag ställer inte upp på nått jag skulle lida av . jag har mål i mun .
Aah, jag är inte så slapp heller. Kniper varje dag.
För en som är lite okunnig... Fisting är alltså om man stoppar in handen i fittan?! Eller har jag missförstått det hela?
Jag upplever det som at man blir trängre efter fist med, om man gör det på rätt sätt det vill säga. Slidan är ju elastisk.
Men alla tänder ju på eller gillar olika saker. Det finns en del mer "vanliga" saker som jag inte har i mitt sexliv eftersom jag inte vill. Och skulle aldrig tvinga min partner till saker han inte vill. Är man nyfiken på något nytt så får man väl nämna det och se vad reaktionen blir, tummen upp eller tummen ned.
Varför är det så svårt att förstå att alla gillar olika?
Det finns tex de som tycker om att kissa på varandra under sex, jag skulle aldrig vela ha sex på det sättet, men jag lägger mig inte i om andra gör det och tänder på det.
Och hysterin kring analsex? Varför är det så svårt att acceptera att det finns tjejer som tycker det är skönt? (tex jag).
Och sen fisting, varför skulle det vara så konstigt? Här har det varit på mitt initiativ, vaniljsex blir rätt trist enligt mig efter ett antal år tillsammans. Jag och sambon är väldigt avslappnad med varandra och det har varit helt naturligt att sexet förändrats med åren och att vi testat nya saker, experimenterat.
Och nej, det var inte som att jag bad sambon att fista mig, det liksom bara blev så, och det gör inte ont och det känns inte som att föda barn, haha! Det går alldeles utmärkt att gå över till att ha vanligt penetrerande sex efteråt utan att vara totalt uttöjd.
Och nej, varken jag eller sambon är porrskadade. Jag är en helt vanlig tjej som tycker om att ha olika sorters sex med min sambo, faktiskt. För mig känns det väldigt speciellt att det finns en person som jag älskar och är så pass trygg med att jag vill ta ut svängarna tillsammans med honom.