BF maj/juni i Haninge-Söderort?
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Kul, själv är jag 29. Vet ni vad ni ska få? Vi valde att inte kolla. Tar det som en överraskning när bebben kommer . Är det nåt speciellt ställe i Haninge ni har tittat på?
Min man har inte nämnt att han har något favoritkön på det viset. Själv skulle jag gärna få en liten tjej. Vill ju helst ha en av varje så småningom men skulle nog bli mer besviken över att få två pojkar än att få två tjejer.
Är planen att flytta innan bebisen kommer? Funkar det inte att bo där ni bor idag? Eller letar ni men känner ingen stress utan köper när det kommer nåt som verkligen känns rätt?
Jag har inte jättemycket koll på ÖF eftersom det är första barnet. Är det kyrkan som har den? Har sett att dem även har babycafé och babyrytmik.