BF maj/juni i Haninge-Söderort?
Så om du ser nån med en liten liten hund som är beige, så är det nog jag !

Nej då missar vi varann. Vi har bokat temagrupperna i mars. 15, 22 och 29 tror jag.
Jag var på vecka 20-grupp och det var bara ett besök och egentligen skulle det vara istället för att gå till barnmorskan då. Jag vet inte om det gav så himla mycket.
Nej om jag skulle ta mig till gymmet så hade det nog blivit lite lätt träning på crosstrainern och möjligtvis lite lätt styrketräning. Har också funderat på simning men det har inte blivit av. Tänkte ta ledigt någon dag i veckan framöver och då tänkte jag ta mig iväg till simhallen. Nu vill man ju bara hem och däcka i soffan när man slutat. Promenader har det blivit snålt med också. Är ju så himla halt ute.. fast det är nog inte därför det blivit dåligt. Det är nog bara latmasken.
Då kanske vi ses på onsdag då!
Hej!
Grattis till bebisarna! Vi fick en liten flicka 17 april, 7 veckor för tidigt. Var två veckor på neonatalavdelningen innan vi fick komma hem. Det var snabbare än beräknat så det är skönt att allt gått så bra fast hon hade bråttom.
Hej och välkommen! Var in och tittade på din profil. Vet man varför båda dina pojkar kom för tidigt. Jag undrar ju eftersom min dotter kom för tidigt så man undrar ju om det kan hända igen. Mådde dina pojkar bra när de kom ut? Hur länge fick ni vara på neo?