• Anonym

kyssas efter avsugning

Jag tror det är ovanligt. Tjejer brukar ju äcklas av alla kroppsvätskor utom saliv typ.

Själv har jag inga problem med det, inte min pojkvän heller. Om han tycker att det är äckligt, varför ska jag göra det?

• Anonym

Det går fett bort för min sambo, han skulle aldrig kunna kyssa mig när jag luktar sperma. Samma gäller mig, han får gärna torka bort alla fittsafter först...blä...

• Anonym

Min pojkvän vill inte hångla med mig just efter jag har haft hans sperma i munnen!

• Anonym

Är kille och har inga större problem med det. Har aldrig testat tungkyss iofs. Men nåt som stör mig nåt oerhört är tjejer som inte vill suga på kuken efter att den varit inne.

• Anonym

Jag gillar smaken av mig själv så jag skulle gärna göra det. Min sambo däremot tycker att oralsex och sperma är äckligt så hon skulle aldrig ta det någon annanstans än i fittan eller på magen... men då får jag springa o hämta papper och torka av henne sen. Så Nä, här blir det inga kyssar efter avsugning...

• Anonym

Vem som kille har aldrig smakat på sin sperma "suck"

• Anonym

Vi brukar hångla efter att hon sugit mig. Dock har jag aldrig kommit i hennes mun.

Jag gillar att hon kysser mig efter hon sugit och jag skulle älska om jag fick komma i hennes mun och att vi hånglar efter det.

Svar på tråden kyssas efter avsugning