kyssas efter avsugning
hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?
hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?
Jag tror det är ovanligt. Tjejer brukar ju äcklas av alla kroppsvätskor utom saliv typ.
Själv har jag inga problem med det, inte min pojkvän heller. Om han tycker att det är äckligt, varför ska jag göra det?
Det går fett bort för min sambo, han skulle aldrig kunna kyssa mig när jag luktar sperma. Samma gäller mig, han får gärna torka bort alla fittsafter först...blä...
Min pojkvän vill inte hångla med mig just efter jag har haft hans sperma i munnen!
Är kille och har inga större problem med det. Har aldrig testat tungkyss iofs. Men nåt som stör mig nåt oerhört är tjejer som inte vill suga på kuken efter att den varit inne.
Han brukar väl inte direkt hångla upp mig efter det för han tycker inte om att jag smakar sperma efter han kommit i munnen. Själv brur jag mig inte om kroppsvätskor när det kommer till kyssar eller att suga
Min sambo har absolut inget emot det! Det är ju en naturlig fortsättning att smyga upp och kyssas och mysa.
Jag gillar smaken av mig själv så jag skulle gärna göra det. Min sambo däremot tycker att oralsex och sperma är äckligt så hon skulle aldrig ta det någon annanstans än i fittan eller på magen... men då får jag springa o hämta papper och torka av henne sen. Så Nä, här blir det inga kyssar efter avsugning...
Gjorde så ibland med min förra tjej.
Första gången blev jag bara lite förvånad över smaken när hon kysste mig, jag var väl lite väck efter ansträngningen så jag kopplade inte så snabbt att det var min egen smak...
Gjorde det fler gånger efter det och då var det inget jag funderade på. Om hon kan ta hela satsen i munnen så dör jag väl inte av att känna smaken av den, liksom!
Min senaste tjej skulle inte drömma om att ta den i munnen överhuvudtaget, så det är väl nästan 15 år sen jag fick en avsugning nu. Och fler lär det väl inte bli...
Helt ok!
Om nu så skulle ske...(hur, går över mitt förstånd idag, men) skulle jag inte ha något emot det alls !
Har gjort det med tidigare partners och det har varit både eggande och stimulerande.