Inlägg från: Anonym (La) |Visa alla inlägg
  • Anonym (La)

kyssas efter avsugning

Har inte oralsex ofta för jag tänder inte direkt på det och min kille kan inte ha sex två gånger i rad. Min första kille kunde lätt tillfredsställa mig efter att ha kommit och vara lika på igen några minuter senare (utan att det kändes som att hans eget sug minskats), det är ju nästan en förutsättning. Däremot tvingade han mig typ varje gång eller iaf pushade mig, kunde gråta medan jag gav honom oralsex för tyckte det var så hemskt och att det för honom var en självklarhet att jag skulle göra det. Det var ju verkligen inte okej någonstans. Han kanske har sabbat det för mig. Visste inte ens att oralsex fanns när jag träffade honom och blev helt ställd när han ville det.

Jag är inte direkt jättepå att bli slickad heller. Föredrar vanligt sex där man njuter samtidigt och gärna kan se varandra. Men iaf, jag har slutat svälja för jag tycker det känns äckligt och respekterar mig själv mer nu. Vi har en suite-badrum så bara några steg till badrummet. Brukar spotta ut (gör mig inget att få i munnen, viktigast är han är ren från början för sjukt äckligt med oralsex om killen inte är ren). Men självklart att vi kysser varandra efter det. Vi är ju ett par som älskar varandra, att kyssas före, under och efter sex känns som en självklarhet.

Tycker du som skrev att du inte ville nedvärdera din kvinna här ovan är så extremt söt. Uppskattar en sån fin person som du verkar vara. Tycker inte man behöver känna sig nedvärderad, men du är ändå för fin.

Svar på tråden kyssas efter avsugning