vill ni har inrednings råd till ert hem eller nåt rum skriv till mig
Jag älskar inredning och skulle gärna hjälpa andra som behöver råd å tips och gratis konsultation så skriv om ni behöver nån att bolla tankar med el få tips av..
Jag älskar inredning och skulle gärna hjälpa andra som behöver råd å tips och gratis konsultation så skriv om ni behöver nån att bolla tankar med el få tips av..
Åh tack!
Äntligen får man bra svar!
Kanske blir för mycket...några släktingar hade purpur väggar med grått tak och lampor i taket och de va så mysigt. Men vi kan ju inte måla taket eller ha lampor.
Kanske kan ta 3 gråa väggar och en purpur vägg. låta de grå komma igen i hallen tillsammans meed nån annan färg som kommer igen i köket
och sen i vardagsrummet så kan man kanske välja vad man vill för de mesta passar ju med grått
ja älskar alla dessa mönstrade tapeter, men gud va ja har tröttnat på vårt gröna hemma! och dessa blommor...usch!
tack roligt att du fick nåt bra råd
Vad var det med blommorna du inte tyckte om var det blommönster el blommor?
Visst är det jobbigt när man helt plötsligt tröttnar. Men har man en neutral bas så är det ju inte så svårt att ändra allt annat som textilier och sånt. Men det är ju klart det är mer ekonomiskt som min mamma som hade samma i 10 år. Men sen gör hon om allt istället. Jag håller på å små ändrar hela tiden. Men färger måste jag byta minst 2 ggr om året.
Låter bra med 3 gråa väggar och en purpur. Kanske ta purpuren bakom sängen och låta det vara en lugn framför.
Och sen två färger i sängen. Vit och purpur. Du vet så där fint som man ser på bilder när de bäddat med flera färger och matrial och vikt ned. Förstår du hur jag menar ? Kanske väldigt flummigt beskrivet Och till exempel en stor kudde längst bak mot sänggaveln mot väggen som är vit om väggen e purpur och sen framför den kudden en lite mindre kudde i purpur och sen sovkudden längst fram. Vita lakan och sen purpur överkast som man viker ned lite så man ser det andra också under.
Låter lite indiskt med det lila sådär. Har du sett gardinerna på indiska. Finns såna tunna gardiner som är lite glansiga och ser jättelyxiga och romantiska ut.
hehe ja visst blir man ivrig när man har fått en ide!
Nä bara beige känns ju tråkigt. Då tycker jag nästan vitt å svart e bäst som bas. Mest vitt. Lite svart. Eller grått istället för svart. Och sen byta ut allt annat när man känner (påslakan,gardiner,mattor,kuddar,dukar,tavelramar alltsånt är ju lätt att ändra och ger ju jättemkt färg och har man mkt färg i övrigt tycker jag det är snyggare att ha en neutral bas. Annars blir det bara rörigt.
Kalasbra tråd!
Vi har det här köksbordet: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30116886 och jag tycker det är svårt med duk, ljuslyktor och grejer samtidigt som jag gillar sånt, men när jag ställer dit det så ser det bara konstigt ut..
Vi har ett stilrent kök med vita luckor och inget plotter alls..
Förlåt men ja har 2 frågor till
Pigga upp köksluckor? Hyresrätt och de är vita tråkiga....dessutom är bänkarna och fruktansvärt tråkiga. Har klätt om köksskåp med vaxduk förr men de blev väldigt dyrt.
De andra är att göra sänggavel till sonens rum. Vad bör man välja för färg?