Inlägg från: Bullen73 |Visa alla inlägg
  • Bullen73

Mitt embryo är för litet enligt allt jag läst, hjälp!!

Mitt är också för litet Skulle vara i v 7 el 8 men läkaren sa 6 vilket inte kan vara troligt, ändå försökte han säga att det fanns 50% chans. Så jag ställer in mig på att det inte går bra. Jobbigt för er andra som inte det går bra för.

• Bullen73

Lovley Miia: Tack för svaret och hoppet. Hade du då regelbunden mens och trodde dig ha koll på ÄL? Det skumma är att jag testade positivt två dagar efter beräknad mens, och jag brukar alltid ha regelbunden menscykel. Men om man går på embryots storlek så skulle det ha varit 2 - 4 dagar efter ÄL... visst att testet var svag, men det har väl inte ens börjat producera hcg så fort efter befruktning?

• Bullen73

Lovely Miia: Tack igen... Du ger mig hopp. Jag har också för mig att hcg börjar produceras när embyot fäster 6 - 8 dagar efter ÄL eller nåt... Kommer du ihåg hur många dagar efter ÄL du testade?

• Bullen73

Loveley Miia: Det låter ju fantastiskt. Om jag räknar rätt så testade du två dagar efter att de trodde att du hade ÄL enl första VUL. Hoppas att det är detsamma för mig.

Svar på tråden Mitt embryo är för litet enligt allt jag läst, hjälp!!