• Ananasochäpple

Ge tips på förskolor i Norrköping som ni är nöjda med!

...som rubriken lyder. Hjälp oss som ska välja förskola i Norrköping genom att tipsa om förskolor som ni är nöjda med!

• Svar på tråden Ge tips på förskolor i Norrköping som ni är nöjda med!
  • Ananasochäpple

...ni får förresten oxå gäran skriva varningar om förskolor ni har dålig erfarenhet av!

Det finns väl inte någon liknande tråd för Norrköping, eller? Kom igen nu - Norrköping är ju en stor stad! Berätta varför ni tycker om just ert dagis! :)

• pamilya

Jag har min son på Vittra och vi älskar vår förskola! Underbar personal! Den 9 feb kl 18-19,30 har de öppet hus för föräldrar som är intresserade av Vittra. Gå på den. Funkar inte tiden så ring dit och prats med dom, så kan du säkert få komma nån dag i veckan.

• Ananasochäpple

Pamilya: Jag ska skicka min käre make dit eftersom jag själv är förhindrad då!!! Kul att höra att du gillar förskolan. Vet du om det är långa köer och svårt att få plats?

• pamilya

Vad jag vet så är det inte så långa köer. Vi började där i augusti förra året när det var helt nyöppnat.
    Va roligt att en av er kan komma!

Vi är väldigt glada över Vittra. Stora öppna lokaler och väldigt högt i tak men trots det så är det så tyst när man kommer. Ingen jobbig ljudnivå. Man känner verkligen att det är en bra miljö för barnen och pedagoger att arbeta i.

Ska ni söka till stora eller lilla avdelningen?

• Zelmilainen

gillar ej alls den på vittra... *L* nu jobbar jag kommunalt i norrköping, så att säga vilka jag föredrar och inte känns lite fel. kastanjegården och mariagården (som är länkat till) finns på norr. vet att det finns fler, men har tappat namnet nu... annars finns ju kopparkypen ganska nära norr. prisman blir en bit ifrån... likaså de andra som ligger mer i city...

nehepp...
  • pamilya

Vad är det du inte gillar med Vittra?

Mariagården känns ju inte alls trygg eftersom personalen inte ens märkte att ett barn saknades förren det var dags för hemgång...

• Zelmilainen
    pamilya skrev 2011-02-08 21:29:56 följande:
    Vad är det du inte gillar med Vittra? Mariagården känns ju inte alls trygg eftersom personalen inte ens märkte att ett barn saknades förren det var dags för hemgång...

skrev som sagt att det var just på mariagården det skrivits om som kanske ej va så bra...

gillar absolut inte hur lokalerna är uppbyggda på vittra, inte att det ligger i skolan, inte att det ligger på andra våningen, att gården är/blir minimal, mkt annat med som jag inte vill gå in på så här öppet. 
    nehepp...
Svar på tråden Ge tips på förskolor i Norrköping som ni är nöjda med!