Ge tips på förskolor i Norrköping som ni är nöjda med!
...som rubriken lyder. Hjälp oss som ska välja förskola i Norrköping genom att tipsa om förskolor som ni är nöjda med!
...som rubriken lyder. Hjälp oss som ska välja förskola i Norrköping genom att tipsa om förskolor som ni är nöjda med!
Jag hämtar ju min som vid olika tider varje dag och har aldrig varit med om jobbig nivå, detsamma säger andra föräldrar och även personal. Visst de kanske ljuger och det är ju inte bra. De har ett rum där de får härja och där behöver man inte vistas... man ser ju barnen ändå.
Nu är jag här igen. Intressant diskussion det har blivit här. :) Jag tycker att det är jättebra att både positivt och negativt kommer fram. Så roligt att höra att du är så nöjd med Vittra Pamilya! Men man blir ju oxå väldigt nyfiken på det negativa som du hintar om Zelmilainen. Vill du inboxa mig? Vi funderar nämligen en del på Vittra nu.
Min man var på Öppet Hus. Han fick jättebra intryck! Lite stort kanske, tyckte han, och lite stora barngrupper per personal... Själv har jag och sonen bokat tid under dagtid på Vittra, så det ska bli kul att få komma dit. Nu är jag ju otroligt nyfiken med er båda som har så olika uppfattning =)
TS, va roligt att ni ska hälsa på. Då får ni ju se hur allt funkar! Det är ju så man får en egen uppfattning.
Det är ju ganska stora lokaler även om det stora rummet är indelat i mindre "rum". Fast jag tycker att det är bra. Man ser alltid barnen och barnen jan alltid kika på varann utan att springa runt och kolla. På Vittra är de ju 5 barn per vuxen men kommer det många 1 åringar så har de sagt att de då måste ha fler vuxna. Är ju lite skillnad på 1 åringar och 3 åringar.
Hoppas ni får en bra dag!
Jag hakar på tråden lite... funderar också på bra förskolor i city. Var ligger Vittra?? Vad står den pedagogiken för?? Någon som vet någon bra förskola i centrala delen?? Tankar om Strandgården, Flagglinan, Hantverkaren etc.
Vittra ligger vid Folkparken, på Norr. Pedagogik kör de efter lite sv varje för att det ska passa deras verksamhet, de kör ingen strikt linje. Däremot handlar det mesta om att barnen ska utvecklas och lära sig och upptäcka nya saker.
Vet tyvärr inget om stadsförskolorna.