• terahas

Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!

Hejsan!
    Jag är 23 år och bor med min dotter och våran hund strax utanför jkpg. Så jag tillhörde den unga skaran tidigare, men även yngre mammor blir äldre

• terahas

Man är som man känner sig

Har ni planerat någon rolig aktivitet i vinterkylan?

• terahas

Jag tycker alltid att fika är en bra "isbrytare" eller om vi samlas o går en sväng runt rocksjön någon dag när solen är framme?

• terahas

Haha vi hade visst samma förslag såg jag nu
    Det är ju lite svårt med lekplatser o så denna tiden på året.
    Men fika eller prommenad tycker jag är bra förslag :)

• terahas

Jag har tyvärr ingen möjlighet att fika inom de närmsta tre veckorna.
    Jag har ingen hundvakt när min hund löper

• terahas

När passar det alla?
    (och ni kan självklart fika utan oss med.:)  )

• terahas

Det ska vara klädbytardag här ute i hovslätt på grästorps öppna förskola som jag håller i 30/3-1/4 annars
    och då kan ni lämna in kläder, bara ni märker dem med ett par saker, så säljer jag dem åt er. Det är öppet under samma tid som öppna förskolan så då kan barnen leka runt samtidigt som man tittar på barnkläder.
    (Om det blir en klädbytar dag gissar jag att det inte finns så mycket jag kan byta kläder emot, det tycks vara som så att min lilltjej är störst. :)  )

Roligt Daria! Du är hjärtligt välkommen! :)

Jag är flexibel så säg en dag o tid som passar för promenad så följer vi med!

• terahas

Elin: Jag har ingenting kvar förutom de kläderna hon har nu i stortsätt o sen ett par me and i tröjor i 86/92 som jag tänkte sälja på klädbytardagen.
    Vi bor ju bara i en tvåa så jag har inte direkt haft möjlighet att samla på mig kläder utan har fått rensat ut allt eftersom.

Jag tror jag kan nästa helg med :)

• terahas

Vad sägs om stadsparken innan skolorna drar igång igen?

• terahas

Ja, det var lite så jag tänkte med :)

Svar på tråden Träfftråd för unga föräldrar i JKPG!