• Anonym (Beundrare)

Arabiska kvinnor är...

så sexiga, tycker jag.

Vad tänder du på?

• Svar på tråden Arabiska kvinnor är...
  • Yllet
    I Blackrose I skrev 2011-02-04 16:19:39 följande:
    Kan säga att pappa har typisk rysk look och mamma typisk persisk. Själv vet jag inte. Har inte träffat på en enda som gissat rätt nationalitet på mig men jag har ju mörkt hår och bruna ögon. Min man har också typisk rysk look och mina söner är två minikopior av sin far med nästan honungsfärgade ögon så det kan slå hur den vill med ögonfärg.
    Jag har blivit misstagen för lite allt möjligt :D 
  • I Blackrose I
    Yllet skrev 2011-02-04 17:32:20 följande:
    Jag har blivit misstagen för lite allt möjligt :D 
    Det konstigaste jag har fått höra är "Är du indier?" Förvånad

Jag har kritvit hud och ser banne mig inte ut som en indier men men...sen har jag fått höra allt från nordafrika, latino och alla länder i ME förutom Iran. Skrikandes
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Årsta
    I Blackrose I skrev 2011-02-04 17:34:50 följande:

Jag har kritvit hud och ser banne mig inte ut som en indier men men...sen har jag fått höra allt från nordafrika, latino och alla länder i ME förutom Iran. Skrikandes
    När jag är i USA eller Irland så får jag alltid frågan om jag är italienare
  • I Blackrose I
    ahmedwehbe skrev 2011-02-04 17:37:19 följande:

Finns typ olika kroppsyper, jag attraheras för mesomorph typerna, är själv det så...atletisk kropp den "v shape" som man säger, mesomorph kvinnor har timglas figuren. Kanske därför -.-

Men det är vad jag kommit fram till iallafall, vissa kvinnor är super attraktiva medans andra är helt oattraktiva även om de hade kommit fram till en och bett en om att sätta på dem, så hade jag inte gjort det, så oattraherad blir man av vissa kvinnor.

??!!
    Är du inte ute på fel forum? Ta och gör några wozo (Med reservation för felstavning).
  • Alighieri

Tycker dom är fruktansvärt farligt vackra och sensuella, kvinnliga och underbara.   jag tänker på tusen-och-en-natt.   Läs den och inse vilken otrolig erotik det är.  FÖr att inte tala om Höga Visan som också är en semitisk skrift!

Leve dom semitiska kvinnorna - Jag var gift med henne i 11 år.

• Anonym

Arabiska kvinnor har perfekta kroppar, väldigt sexiga. endel har dock lite för stora näsor, men de kompenserar det med sina fasta stora bröst ;)

• Anonym
    I Blackrose I skrev 2011-02-04 17:34:50 följande:

mums, Iran har väldens sexigaste kvinnor!!!!
  • Anonym (hihi)
    Anonym skrev 2011-02-03 15:04:02 följande:
    Det stämmer fint. inga problem med hår nånstans. Nuförtiden finns det laser dessutom. Sen skiljer renligheten mycket också, till arabiskornas fördel.
    Detta är då inte vad jag hört från en gynekolog som jobbar i ett arabland, efter det han berättat så skulle jag aldrig någonsin vilja komma nära en arabisk kvinna. Såvida man inte gillar "back to nature" stuket fullt ut då...
  • I Blackrose I
    Anonym (hihi) skrev 2011-02-04 19:49:16 följande:
    Detta är då inte vad jag hört från en gynekolog som jobbar i ett arabland, efter det han berättat så skulle jag aldrig någonsin vilja komma nära en arabisk kvinna. Såvida man inte gillar "back to nature" stuket fullt ut då...
    Jag vet inte vilken land han jobbat i men har inga av mina bekanta låter håren växa sig vilt. Själv kräks jag av könshår på kvinnor. Kräks
  • I Blackrose I
    Anonym skrev 2011-02-04 18:34:11 följande:
    mums, Iran har väldens sexigaste kvinnor!!!!
    Instämmer.
Svar på tråden Arabiska kvinnor är...